Tjoho! Idag har det ösregnar här. Satt inne i förmiddags med levande ljus och i myskläder. Det åskade även och strömmen gick. Kontraster från igår då jag satt ute och solade i bikini 😁 Gick ut en stund i eftermiddags och fotade lite. Bytte telefon idag så alla mina blomfoton försvann så gick ut för att fota nya 😃 Innan jag lägger upp dom måste jag bara säga att jag ALDRIG påstått att jag är frisk och fri från mina ätstörningar. Men de yttrar sig kanske olika från person till person. Det jag har lätt för har någon annan svårt för osv. Jag har kommit långt och jobbar med mina issues. Men vill inte skriva ingående om det mer. Gynnar inte mig. Vill bort från det sjuka fokuset. Tar det med min terapeut istället. Stor kram på er 😍
Maria

Ljuvliga bilder!! Körsbärsblom som är så vackert och den fina magnolian, alldeles underbart :)

Svar: Tack snälla!! Magnolia är såå vacker 😍
Ida

Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Skönt att skifta fokus ibland och fokusera på det positiva, glad att du kan göra det! Kram ♡

Svar: Ja det behövs 😘
Ida

Matilda Berlin

Men alltså WOW vilka fantastiska bilder vännen!! Du är verkligen så otroligt duktig <33

Svar: Åhhh!!! Tack fina du 😘
Ida

Nathalie

VACKERT <3 Och du gör rätt i att du tar det med din terapeut tycker jag. Folk verkar inte fatta att det finns gråskalor, man kan ju vara både sjuk och frisk samtidigt eller hur man nu ska förklara det. Alla har ju sina problem och det behöver ju inte vara samma som någon annan.
KRAM <3

Svar: Tack 😍 Är ju inte så enkelt som att man är antingen frisk eller sjuk. Alla dagar är olika. Alla är olika. Kram 😘
Ida

ninna

precis din terapeut kan hjälpa dig och bra att du har en sådan.har ni bra förhållande förtroende?bra att du villfokusera på annat än as.läsranakan endast kommentera men ser inte det verkliga

Svar: Ja vi har en bra kontakt. Inte gått hos henne så länge än men blir nog bra! Kram
Ida

Anna

Vore kul att höra hur du ser på framtiden. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?

Svar: Kan skriva om det 😊
Ida

Camilla

Åh så himla vackra bilder på blommorna 😊 man blir glad av det. Nu har jag både sett tussilago och vitsippor, det kommer ju lite senare här än hos dig. Jag förstår inte folk som ska ifrågasätta hur vida du är sjuk eller inte. Alla har olika bekymmer man kämpar och brottas med och det är inte lika för någon. Kramar

Svar: Åh va kul att du sett en del blommor nu också 😃 Nä jag blir så trött! Alla kämpar vi med olika svårigheter och jag vill inte hamna i ett fack som sjuk eller frisk. Jag är jag. Punkt. Kram
Ida

Susanne Skoglund

Jättefina bilder! Du borde sälja dem på en bildbyrå, inga jättepengar men lite tillskott i kassan. Tycker du är grym förresten!

Svar: Åh va glad jag blir 😀😍 tack!!! Bildbyrå? Var finns det?
Ida

Anonym

Jättefinabilder! Du borde sälja till en bildbyrå, t ex Shutterstock. Inga jättepengar men lite tillskott i kassan. Tycker förresten du är grrm som kämpar på!

Svar: Tusen tack!😊 Vet inte vad shutterstock är men får kolla upp det 😊 kramar
Ida

Mia

Ida, dina bilder gör mig så glad, de är jättevackra! Hoppas att du har en fin dag! Kram Mia

Svar: Åh va kul att höra 😁😍 Tack så jättemycket! Kram
Ida

Linda

Vackra bilder! :)

Svar: Tack snälla!
Ida

Alexandra

Fina bilder!

Svar: Tack :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress