Jag vill så gärna ( och behöver) shoppa nya kläder. Finns SÅ mycket snyggt nu i vår. Älskar dessa byxor som jag visar nedan. Äger ni några sådana? Sen sitter de bättre på dessa kvinnor än de gör på mig tyvärr... Tycker aldrig att något sitter snyggt på mig. Därför jag sällan shoppar. Men kolla in dessa outfits 💛 Vill ha !!!! Hört att det ska bli upp till 10 plusgrader på onsdag :) Så skönt att slippa vinterjacka och vantar!
Emelie Johansson

ÅH vad snygga!! :D

Svar: Jas verkligen 😃
Ida

Nathalie

De är sjukt snygga!! Att du tycker att du inte passar i dem kanske är för att du är ovan vid den typen av brallor? Jag känner ofta så jag med när jag har på mig något "nytt" :P
Kraam

Svar: Ja kanske. Har inte några former direkt utan en platt röv och raka höfter så känner mig inte så snygg i dom.
Ida

Camilla

Jag tycker sånna byxor är skitsnygga och säkert bekväma. jag har tittat lite på nätet men törs inte beställa utan att prova, sitter väl skit skulle jag tro :/ jag skulle också behöva uppdatera min garderob då jag har så lite kläder och speciellt till vår/sommaren. Kraam

Svar: Nä via nätet kan jag inte köpa. Måste prova först. Du skulle nog passa i sådana tror jag 😃 Kram
Ida

Camilla

Du skulle också passa i sånna byxor vännen 😍 tycker det är skönt med lite slappare byxor. Kram

Svar: Ja så skönt när det är ledigt och bekvämt 😃
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress