6 april 2018

Caféjobb

Allmänt

Trevlig fedag på er! Här skiner solen men det är storm ute!! Blåser som satan! Men antar att det är våren som blåser in över oss 😃 Ska bli riktigt varmt i helgen och främst på söndag. Kan bli 15 plusgrader 😲 Från typ någon plusgrad till försommarvärme på någon dag! Här svänger det!
Igår var jag på ett möte som ledde till att jag ska börja jobba lite smått på ett trädgårdscafe' några mil bort 😊 Så mysigt ställe. Varit där många gånger när de hade andra ägare. Stor trädgård och växthus och gott fika samt lite luncher. Ska bara vara där en timma imorgon. Mjukstart. Behöver börja lugnt. Hoppas det kommer gå bra. Är SÅ nervös och orolig. Samtidigt känns det kul 😀 Är så rädd att göra massa misstag och börja gråta. Men men en sak i taget. Är så stolt över mig själv. Slutat med tvång jag haft länge och nu ska jag börja jobba på café 😃 Mycket ångest brottas jag med men Im a fighter 💪❤
Fick med mig lite bröd och en bulle hem igår 😋
Anonym

Grattis!!! Grymt jobbat:D kmr gå sjukt bra, bara tro på dej sj💜

Svar: Tusen tack :-D
Ida

ISA

Men Ida! Vilken grej, så roligt - grattis! Tanten i mig blev fan avundsjuk att du ska få hänga på ett sånt där ställe, älskar ju sånt som du säkert förstått ;) Låter som en helt perfekt grej att börja smått smått och inte gå för hårt ut, när jag började jobba efter att ha varit "sjukskriven" körde jag typ 1,5 timme och behövde vila resten av dagen sen, haha!
Ser fram emot många cafébilder framöver :)))

Svar: Haha avis behöver du verkligen inte va, du jobbar ju på welloteket 😃 Men är en mysig miljö på cafét 😃😍 Är inget att skratta åt att du jobbade 1.5 h o sen behövde vila. Så är det för mig med.
Ida

Nathalie

ÅH GRATTIS underbara du!! Fan vad kul och klart du är orolig och nervös!! Det hör till att komma till ett nytt ställe! Gud vad glad jag blir för din skull nu! Du passar så bra in på ett café (så som jag tänker mig i alla fall!) ALL LYCKA!!!
Kraam <3

Svar: Tack så jättemycket 😃 Va snäll du är 😍
Ida

Maria

Åhh vad kul! Grattis! Var ligger detta mysiga ställe?

Svar: Tack :) Det ligger i Hällekis på Kinnekulle
Ida

Camilla

Åh så roligt ☺️ Grattis! Caféet ser väldigt mysigt ut. du kommer fixa det jättebra. jag håller tummarna för dig imorgon. Många kramar

Svar: Tack! Det är jättemysigt 😊
Ida

Sophia

Vad kul, grattis! 😊 verkar vara ett mysigt café.

Svar: Tack! Ja supermysigt 😃
Ida

Asta

Heja heja!!!!!!!!

Svar: Tacktack!!
Ida

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad glad jag blir för dig!! Så himla grym vännen!! <33

Svar: Tack snälla 😊
Ida

Mia

Grattis Finis, det kommer bli kanonbra ! Kram Mia

Svar: Tack så jättemycket!
Ida

Anonym

Hej !
Hoppas glädje att du fixar ett jobb är större än oros. Jag önskar dig att du får hjälp med dina jobbiga tankar kring livet. Du är värt ett vanlig liv. Kämpa på !

Svar: Tack 😀
Ida

Anonym

Va spännande att du äntligen kommer ut och får en meningsfull vardag ❤ cafe är kul! När jag gick på högstadiet så jobbade jag också extra på ett cafe och det var riktigt mysigt att få stå i kasan och servera. Kul för dig❤

Svar: Ja det känns kul 😊
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress