Jag orkar inte mer idag. Ändå har jag inte gjort något speciellt. Sov en stund i eftermiddags för att orka vara vaken och se på Wahlgrens värld mellan 21-22 men det går bara inte. Är så sjukt trött. Får se reprisen istället. Det är så jävla tragiskt att jag inte orkar vara vaken längre än till nio på kvällen. Jag är 31 år. Det ska inte vara så här.
 
Och ni behöver inte komma med kommentarer som inte är konstruktiva eller vågar stå för dom. Ni vet så lite om mitt liv. Min blogg är bara ett axplock från min vardag. Skriver oftast av mig för att få ur mig tankar och känslor. Skriver ofta när jag mår dåligt. Men det betyder inte att jag alltid mår dåligt.
Sov så gott! ❤
Josefina

Varför inte försöka skriva när du mår bättre också? Inte för läsarnas skull, utan tänker för din egen skull så du får en lite mer optimistisk syn över din tillvaro :) Kram!

Svar: Känner liksom inget behov av att skriva då. Bara ibland. Skriver när jag känner för det :)
Ida

Frida G Svensson

du ska inte vara så hård mot dig själv. Du ska vara din egen bästa vän! <3

Frida G Svensson

du ska inte vara så hård mot dig själv. Du ska vara din egen bästa vän! <3

Svar: Ja jag jobbar på det... Kram <3
Ida

Ida

Kram fina d <3

Matilda Berlin

Guu vilken fin bild!! Helt fantastisk <3

Svar: Men tack snälla du :-D
Ida

Sofia

Alltså du har en sån talang för foto och redigering av bilder. Vilka magiska bilder! ✨

Svar: Tusen tack snälla du 😊
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress