Är fortfarande trött efter gårdagen. Körde i ösregn till Vänersborg och hade samtal i 80 min för att sen köra i ösregn hem. Tar en timme att köra i varje riktning och ännu längre tid när det vräker ner. Va sjukt trött när jag kom hem. Blev mat och sen sova. Jag tror och hoppas att dbt:n kommer hjälpa mig när det drar igång på riktigt. Än så länge är det mest praktiska saker och information om hur terapin fungerar osv. Gick ner till hamnen och fotade lite innan jag for hem igår. Så vackert när solen trängde igenom de blyfärgade regnmolnen. 
 
 
Sitter nu och kollar på reprisen av "Wahlgrens värld" och äter godis. Asså jag fullkomligt ÄLSKAR det programmet 😃😂 Så jävla bra!!! Veckans höjdpunkt för mig! Ser ni på det? Det får mig att skratta och må lite bättre för en stund 😀 
 
Anonym

Jag tyckte de var asbra förra säsongen. Men..har de inte blivit lite mer..spåniga? Lite för mycket flams.
Men det blir nog bättre:)

Svar: Bara sett ett avsnitt av säsong 2 än så kan inte uttala mig men jag älskade avsnittet när Benjamin och Bianca skulle läsa till körkort :D
Ida

G

Fin bild! 😊

Svar: Tack snälla :)
Ida

Anonym

Roligt program. Det verkar så avslappnade och ha så himla kul hela tiden. Riktigt intressanta liv 😀

Svar: Ja jag önskar att min familj va så öppna och inte så pryda och stela och tråkiga haha!
Ida

Camilla

Jag tittar på det 😊 Irriterar mig på Pernilla som person då jag tycker att hon är så barnslig och flamsig men ändå så ska jag titta 😂

Svar: Jag gillar mest när man får följa Bianca och Benjamin som när de skulle plugga till körkort hahaha!!
Ida

Alice Lindström

Bästa programmet!

Svar: Jaa!!! Älskar det!!!
Ida

Linn

Så bra program!

Svar: Ja eller hur :)
Ida

Lina

Ja! Det är riktigt roligt!

Svar: Ja verkligen 😃
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Varje gång jag råkar se det (följer inte för vet inte ens när det går!) så skrattar jag så jag nästan gråter, haha :D :D

Hoppas DBT:n hjälper dig. För mig är det KBT som inleds nu i oktober. HOPPAS att jag kan använda mig av det.

Svar: Det går på torsdagar kl. 21.00 :-D Sen går repris på fredagar kl.19.00 vet jag :-) Älskar verkligen det programmet! Ja jag hoppas det hjälper tids nog. Vill bara komma igång med det NU!! Men gruppen börjar först om typ 6 veckor :/ Åh hoppas KBT känns bra för dig. Gått i det förut? Hur mår du annars? Jag är sjukt trött och har noll lust. Orkar inte ta mig för nåt. Känns det igen? Blir även stressad över minsta lilla grej...
Ida

Anonym

Tycker inte Pernilla är flamsig. Verkar istället väldigt varm och omtänksam. Kärleksfull mot sin familj och vänner 😊

Svar: Jag hade gärna haft en sån morsa :-D
Ida

Matilda Berlin

Guu vilken fin bild!! Du har verkligen lyckats fånga rätt sekund =)) Kram <3

Svar: Åh tusen tack :) Kramis
Ida

Netti Starby

Jag gillar också programmet och vilken vacker bild! :-D Kramis

Svar: Ja det är så underhållande :) Tack snälla!
Ida

Linnea Kinis

usch vad tråkigt med ösregn :/

Svar: Ja verkligen piss!!
Ida

elin

Åh wahlgrens värld är en sån bra serie!<3

Svar: Jaaa 😃😄
Ida

Felicia

älskar Wahlgrens värld

Svar: Jag med 😃
Ida

Jeanette

Vad fint att du kan hitta det roliga och vackra i dom små vardagliga detaljerna :)

Svar: Ja jag försöker göra det :)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress