30 september 2017

Äntligen!!!

Allmänt

Äntligen har jag orkat gå ut och få lite luft!!! Uppskattade det såå obeskrivligt mycket efter en vecka i sängen. Men satan va trött jag blev av ingenting! Det kommer ta tid innan jag är tillbaka på banan igen. Men glad att det går åt rätt håll. Mår så otroligt mycket bättre bara av att få komma ut. Underbart väder idag dessutom. Sol och vackra höstfärger 😊 
 
 
Kvällen avslutas med utmaningar och fler steg utanför min comfortzone 💪❤ 
 
My

Heja dig! Vad skönt att du orkade komma ut lite :)

Svar: Tack :-) Ja det va så skönt :-)
Ida

Camilla

Skönt att du har kommit ut idag. Det är så vackra färger ute nu.
Nu är jag sjuk 😟 Dock inte lika dålig som du var. Får ta det lungt i några dagar.
Kramar!

Svar: Ja verkligen men är fortfarande sjukt trött... Krya på dig! Kramar
Ida

Julia Svensson

Så fina bilder!!

Svar: Tack så jättemycket!!!
Ida

Amanda

Å så underbart att lite ork har kommit tillbaka!! Och så himla fina bilder<3

Svar: Ja det känns underbart 😀 Tack snälla!
Ida

Ida

Fina bilder! :)

Svar: Tack snälla!
Ida

Tess

Naturen är så härlig och avkopplande!

Svar: Ja verkligen!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress