Att vakna upp här och avnjuta en lyxig frukost med denna utsikt
Att bo såhär
Att ta en promenad här
Att krypa till kojs här
Drömma får man ju alltid ;-)
Anonym

Älskar att resa. Just den där känslan av att planera resan. Bestämma resmål och titta på bilder och omgivningar. Sen räkna ner datumet 😊 så underbart 😀 har du rest mycket?

Svar: Nej jag har inte rest alls mycket pga att jag varit sjuk. Mest åkt på charter som barn med familjen. Är så satans flygrädd vilket förstör mycket :-(
Ida

ninna

drömma får man inte man SKALL drömma.drömmar GER livet mening.tropå att allt är möjligt😃

Svar: Ja utan drömmar är livet trist!
Ida

corneliaeriksson.blogg.se

Åhh ja, det är bra att drömma sig bort ibland!

Svar: Verkligen! Jag drömmer typ jämt haha :-)
Ida

Anna

Gud va härligt det såg ut på alla bilder :D

Svar: JA verkligen :-)
Ida

Anonym

Vart skulle du helst vilja åka? :)

Svar: Oj! Jag är sjukt rädd för att flyga vilket i princip hindrar mig från att resa dit jag vill. Får panikångest av att flyga och tror jag ska dö. Hemskt! Men jag skulle vilja till Nya Zeeland nån gång :-) Även vandra i Norge.
Ida

My

Åh så underbart!

Svar: Eller hur? :-D
Ida

Matilda Berlin

Nej verkligen inte!! Instämmer helt i allihopa! <33

Svar: Ja jag vill ha!!!!! <3
Ida

Ida - Tävling på bloggen!

Hade inte tackat nej till ngt av det :)

Svar: Nej det vore såå nice med allt detta :-)
Ida

Johanna

Instämmer helt på allt! Tror inte någon skulle ha något emot detta!

Svar: Haha nej det tror jag inte heller :-)
Ida

Alex

Hur går det för dig med dbt? Har du hoppat av eller vill du inte skriva om det bara? Hoppas det går bra!


Svar: Har skrivit flera gånger att vi inte kommit igång än. Är en lång fas av "inkörning". Gruppen börjar i slutet av november. Kram
Ida

Anonym

Ja resor är livet! Uppleva nya kulturer och människor 😊även fast det duger gott med en veckas hotell i nån svensk storstad också. Bara man kommer iväg och ser lite nytt och mår gött med lite spa och skönt sällskap är jag nöjd 😊

Svar: Ja miljöombyte kan verkligen göra underverk!!
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Alltså åh, aaa, skulle så gärna vakna upp där imorgon ;)

Svar: När drar vi? :-)
Ida

Ida Lindborg ♡

Åh så härligt! :D

Svar: Ja så underbart!!!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress