Måste skriva av mig. Jag mår så fruktansvärt dåligt just nu. Ångest från helvetet och är så himla ledsen. Vill gråta, bryta ihop. Men kan inte det nu. Måste iväg till Skövde. Orkar egentligen inte alls med detta. Barnvakt, sova över mm. Men gör det ändå. Sväljer min ångest. Får kollapsa när jag kommer hem imorgon. Måste hålla ihop nu. Känner mig så henskt ensam i allt. Ingen förstår mig. Vill samtidigt inte klaga på hur jag mår. Vill vara glad och positiv. Jag försöker verkligen. Det är svårt att hålla ihop nu. Jag håller på att ta farväl till äs och trappar samtidigt med min medicin jag ätit i 17 år typ. Kanske inte så konstigt att jag är ledsen och ångestfylld? Önskar bara att nån höll om mig och sa att allt kommer bli bra. Men ingen kramar mig. Ingen säger att allt kommer bli bra. Ingen ser hur jag kämpar. Nu måste jag åka. Kram på er 😘
bettan

Finaste Ida, jag finns här och kan krama dej så mycket du vill, du kommer klara detta också och med Otto som du är en jättefin moster till. Kramar i massor till dej så här tills vi möts i någon affär eller så 😚 och så hoppas jag vi ses snart

Svar: Finis <3 Tack snälla!! Haha, ja vi brukar ju ses på ica ;-)
Ida

Camilla

Skickar många styrkekramar ❤️ Tänker att din trötthet kanske beror på medicinnedtrappningen? Jag har aldrig ångrat när jag har varit barnvakt till Agnes även om jag blir sjukt trött dagarna efter. Kramar ❤️

Svar: Jo det kan bero på det. Får stå ut... Nej det ångrar man inte men är ett tufft jobb när de är trotsiga o mammiga... <3 Kram
Ida

ninna

Jag säger; allt blir bra. tro på dig själv. jag tror och VET att du kämpar och hur jävligt svårt det är. alltid går det inte bra och behövs inte heller bara riktningen är denrätta. du får vara sur, arg, ledsen ibland bara det inte blir en vana. otto kramar säkert dig? om inte så bamsekram från Finland (om du tar emot) vet hur du känner dig, är också ensam inga kramar ingen uppmuntran sist säkert fått berörning för en vecka sen på massage.kunde du tänka dig massage? garanterar det piggar upp.

Svar: Tack så jättemycket!!! Ja huvudsaken är att det går framåt. Hoppas det blir bättre med tiden <3 Massage är underbart men dyrt :-(
Ida

Anonym

Massa kram på dig! Märks verkligen att du utvecklas framåt och det är bra!! Men utveckling kräver energi, och du har mycket på gång, så inte konstigt om du har det tufft nu. Men som sagt massa varma kramar till dig! Du är så bra ❤️

Svar: Åh va glad jag blir nu :-D Tack!! Kul att det märks att jag gjort framsteg. Men är sjukt tufft o är extremt trött. Hoppas det blir bättre <3 Kram
Ida

Nathalie

Goa du ❤️ Jag känner också så ofta att ingen förstår, men vi har varandra ❤️ Jag kan ju såklart inte veta exakt hur du mår, men jag vet hur de är när de bara känns hopplöst och jävligt. Hoppas det går bra idag trots allt. Kram ❤️

Svar: Åh fina <3 Dina ord betyder massor. Önskar vi bodde närmre o kunde ses. Gå på nån loppis eller promenad. Massa kramar <3
Ida

Anonym

Jag tycker inte du ska hålla igen dina känslor och spela glad och stark. Till vilken nytta? Och för vems skull? Du lurar bara dig själv och dessutom vet din omgivning (mamma och syrra) om att du för det mesta mår dåligt. Så var ärlig. Kanske bör du inte ta åt dig och lova saker nu när du är extra skör? Bara tillåta dig att vila och äta så du kan komma i balans nån gång. ❤

Svar: Jag berättar för mamma hur jag mår och försöker va öppen med syrran också men vill inte vara ett problem. Vill inte ses som negativ. Jag tar sällan på mig saker och ting just pga min ångest o utmattning men ville klara detta. Tack för omtanken <3
Ida

Matilda Berlin

Fina du! Skickar alla kramar jag kan <3 <3 <3

Svar: Tack snälla <3
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skickar lite styrkekramar <3

Svar: Tusen tack <3
Ida

Asta

Hur gick det Ida? 💚💚💛💛

Svar: Skrivit ett inlägg om det nu :-)
Ida

Anonym

Nu är det försent men nästa gång det händer kan du försöka tänka va kul du tyckte att det skulle bli när de frågade dig. Att du får prova på mammarollen och umgås och slippa vara själv. Får då är du faktiskt glad men sen när datumet närmar sig så får du ofta ångest låter det som vilket är synd då du ska kunna njuta av samvaron. Kul att du kom iväg tycker jag och det tycker nog din syrra med man som fick mysig egentid att umgås på ❤

Svar: Jag tycker det är kul! Aldrig sagt annat. Men det är tufft med ångest o utmattningsdepression. JA det va kul att jag kom iväg :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress