12 november 2017

Sexsnack

Allmänt

Vaknar upp till ett frostigt landskap utanför fönstret. Klarblå himmel och alldeles stilla. Så vackert! Är glad att det inte fallit någon snö här iaf. Längtar INTE efter snö alls!!!
Annars så har sed gått fem dagar sedan jag minskade på min medicin nu. Va rädd att jag skulle må lika dåligt som sist men då minskade jag med 20mg på en gång och nu 10mg så känns faktiskt lite bättre denna gång (peppar, peppar). Har mått lite illa och varit lite yr men inte värre än så. Hoppas det inte blir värre heller. Skulle äta denna dos i två veckor och sedan minska ytterligare 10mg men får se hur jag gör. Igår blev jag så jävla besviken. Va en gammal fling till mig som hörde av sig och ville ses. Han skrev att han hade saknat mig och jag va på väg att åka till honom. Vi skulle bara chilla. Skrev att jag bara skulle kolla med syrran om jag kunde sova över hos henne då killen bor i Skövde. Han undrade varför jag inte ville sova där och jag sa att det kan jag väl men kan vara bra att veta att jag kan slagga hos syrran om jag inte känner att jag vill sova över hos honom. Till slut kom det fram att han bara ville ha sex med mig. Att han inte saknat MIG utan saknat att ha SEX med mig. Asså fy fan! Blev fan sårad. Vill vara mer än en kropp. Visst kan man ses o bara ha sex men jag kände bara att NEJ! Jag åkte aldrig dit. Vad säger ni? Är jag känslig? Eller hade ni reagerat på samma sätt? Jag hade liksom sett fram emot en kväll med häng, snacks, snacka. Inte sex. Men så är han man o jag kvinna. Borde listat ut att det handlade om sex... Varför ska allt handla om sex? Kan man inte mysa utan sex? Kan man inte ses utan att det ska leda till sex?
Nathalie

Jag hade också blivit skitförbannad!! För några år sen hade jag nog tyvärr sett det som en komplimang, men det är ju bara förnedrande att bara bli sedd som en mutta på ben. Är så jävla trött på såna där män. Vidrigt!! Bra att du inte åkte iväg!

Svar: Ja man kan ju se det som en komplimang också. Att nån tycker man är bra i sängen men jag vill bli sedd som en person och inte en kropp. Vill bli saknad för den jag är och inte för min kropp. Så tragiskt! Känns som alla män bara tänker på EN sak!
Ida

Johanna

Usch vad tråkigt :(

Svar: Mmm :-(
Ida

Anonym

Jag hade inte heller åkt. Hade tänkt att är det bara sex han vill ha kan ha ta nån annans hål.
Det spelar ju likson ingen roll...speciellt inte om ni inte hållt kontakten sen sist.

Bra att du inte åkte!

Anonym

Nej, skulle aldrig åkt överhuvudtaget. Tycker ändå att det var ganska uppenbart direkt om en fling hör av sig och dessutom vill att man ska sova över. Bara ute efter sex. Alarmet ringer direkt här. Annat hade varit om du hade en relation där ni tagit det successivt och träffats flera ggr och sen ville ses på filmmys. Låter ibland som att du har mycket destruktiva beteende typ ha sex med folk och sen inget mer eller en mer djup relation med kärlek och ömhet istället för bara klä av sig och ha sex sen sticka och sen hör man bara av sig när man vill ligga igen. Det låter hemskt tycker jag....önskar du fick uppleva riktig kärlek. Du är värd att få det. Tycker du valde rätt. Du är mer än en kropp och kan man inte se det ja då kan de dra långt. Kramar

Svar: Vi dejtade för några år sedan. Men han mådde inte bra och hade problem av olika slag så vi bröt kontakten. Sedan dess har han tagit tag i sina issues och haft en tjej men nu gjort slut. Trodde vi kunde ses utan att ha sex men det ansåg inte han tydligen...
Jag har haft svårt att finna äkta kärlek. Har haft ett par förhållanden men va ett tag sedan nu. Att ses och ha sex är ju okej om båda är med på det. Inget fel i det tycker jag. Men det får ju inte bli destruktivt. Kram
Ida

lilliskutt

Tycker det är vidrigt beteende, jag är ingen sexuell varelse och har ingen större erfarenhet men den killen som behandlade mig så fick mig att må skit, han lovade ett riktigt förhållande, allvar, kärlek osv när jag förklarade hur jag såg på intimitet och fysisk beröring eftersom det är sjukt laddat för mig och att det bara var om vi var seriösa som jag kunde tänka mig att jobba med det och han accepterade det men det blev ett väldigt destruktivt förhållande på alla plan som jag inte vill gå in på men det slutade med att jag sa upp kontakten med honom eftersom han behandlade mig som skit för att sedan avsluta med att säga att jag bara var ett KK för honom, för mig var han det första jag hade "riktigt" sex med. Jag tror att han bara sa att jag var en KK för att såra mig men jag vill ALDRIG vara den personen som man bara ser som en KK eller ragg så oavsett varför han sa det så blev det totalt slut.

Svar: Usch vilket svin!!! Fattar inte hur nån kan utnyttja en annan så? Han som va en idiot och inte du! Du gjorde inget fel ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress