Min trötthet är obeskrivlig. Har varit sedan i förrgår. Vet inte om det beror på att jag minskade min medicin ytterligare i onsdags eller om det beror på en annan sak? Skit samma, är fruktansvärt trött oavsett anledning. Somnade i bilen igår när jag och mamma åkte till Falköping. Det har inte hänt sedan jag va barn typ... Vi åkte dit för att ta en fika på falbygdens osteria och kika i deras butik där det finns ALLT som har med ost och dess tillbehör att göra :-) Finns även massa julsaker och inredning. Jag kom hem med en liten ljusslinga och mamma köpte en dörrkrans. Vi fikade med ostkaka (såklart) med hjortronsylt och grädde. Sååå gott!! Ostkaka är verkligen en favorit hos mig och har så varit sedan jag va liten. Gillar ni ostkaka?
Idag ska jag åka till Skövde och vara barnvakt. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig dit ens... Kommer knappt upp ur soffan och ögonen orkar inte hålla sig öppna långa stunder :-( Men jag tänker inte ställa in detta nu. Tänker inte be mamma åka istället för mig. VILL testa att vara barnvakt. Vet att det kan bli riktigt jobbigt då Otto är väldigt mammig och det är bara hon som duger typ. Vet inte hur det ska gå med maten heller då han börjat matvägra. Men jag får göra mitt bästa :-) Skulle inte förvåna mig om jag slocknar när Otto lagt sig 19.30... Håll tummarna för att det ska gå bra för mig ikväll och i natt. Är orolig för att han ska vakna i natt och skrika som han brukar. Då är ju inte mamma där och kan trösta. Jaja, det får bli som det blir helt enkelt. Wish me luck <3
NINNA

Good luck du klarar det nog. Bra att du "påminde" om dörrkrans, det hör nog till Julen. Har du några favoritdekorationer? brukar du laga mycket hemma? och äkta julgran skall det förstås vara. Ostkaka låter gott med tillbehör. Äter inte är vegan

Svar: Tack! Nej ingen favoritdekoration men gillar adventsstakar med mossa o levande ljus :)
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

ååååååh oooostkaka! Såååå gott ju! Men det låter jobbigt att du är så utmattad fortfarande.

Svar: Jaaa verkligen 😃 Ja det är så frustrerande 😦 hir mår du?
Ida

Mia

Hej, ja jobbigt att vara så trött...det är jag också fast av andra orsaker. Om jag ändå vill piggna till tillfälligt så brukar jag ta en dusch och växla mellan varm och kallt vatten. Det är något med temperaturskillnaden som gör att man piggnar till en liten stund iaf. Hoppas att det går bra med barnvaktandet, du får gärna berätta sen hur det gick. Äter han välling som du kan genom han vaknar? Kram

Svar: Jag blir inte pigg oavsett vad jag gör. Kan bli lite piggare om jag går ut men det går över snart igen. Han äter vanlig mat så matat med det och gröt :) Vaknar han så får han lägga sig hos mig i sängen. Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress