Gokväll!
I eftermiddags slog illamåendet och yrseln till. Även tröttheten. Somnade förut och är fortfarande helt slut. Sitter i soffan och har precis ätit kvällsmat men mår så jävla illa :( Tror det beror på nedtrappningen. Känner igen symptomen... Blir helt yr och får en frånvarande känsla. Svettas. Usch! Vill bara bli av med medicinen och alla biverkningar NU! Vet att det tar tid. Rädd att jag kommer må skit över jul för enligt planen jag gjorde upp med läkaren så ska jag sluta helt med Fluoxetin den 20:e december. Vill inte må så här på jul. Då blir det inte kul alls :( Ska försöka se "bonde söker fru" innan jag somnar. Får se om jag lyckas.
Netti Starby

Sådana biverkningar är verkigen jobbiga och hoppas att det blir bättre innan jul! <3 Kramis

Svar: Ja det är piss :-( Kommer nog avvakta med ytterligare nedtrappning till efter jul. Kram <3
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Usch så besvärligt, hemskt när man får sådana konkreta symptom! :-(

Svar: Ja det är verkligen inte kul...
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress