Jag kan verkligen fastna i vissa instagramkonton. Titta på bild efter bild efter bild och få en massa känslor. Härliga känslor :) Hittade ett sådant konto idag. Ett konto som är som balsam för själen. Ett konto med värme och kärlek. Mer sånt behövs i världen. Jag följer inga konton där yta är i fokus. Är såå ointresserad av märkesväskor, skor och smink och träningsbilder. Nej! Mer mys åt folket 😍 Spana in detta konto. Du kommer må bra av det, lovar ❤ Vilken typ av konton följer ni? Något ni aldrig skulle följa? Har ni något favoritkonto så får ni gärna tipsa 😊 Vill inte följa "recoverykonton", träningskonton eller mode. Spana in @jensgarden 😍
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så mysiga bilder! Själv följer jag så gott som bara mina vänner, fotografer samt rese-konton :) Jag vill bli inspirerad så följer bara saker som inspirerar mig och det är inte träning och märkesväskor här heller ;)

Svar: jag följer många fotografer också :) Har du tips på nån du följer som inspirerar dig?
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress