29 maj 2017

Pics

Allmänt

Haft en fin helg. Myst med Otto, firat morsdag på vackra Kinnekulle, ätit massa rabarberpaj med vaniljsås samt fika ute med släkten. Jag kämpar på. Är social även om det enklaste vore att stanna i sängen.
Jenny

Så fina bilder!!

Svar: Tack snälla!
Ida

Camilla

Fina bilder som vanligt 😍 Du är en mästerfotograf ☺️
Du gör det bra som ändå är social och inte stänger in dig när det är jobbigt. Jag gör samma sak jag med även om jag egentligen inte orkar vara social.
Vi har redan sökt till Capio men än har jag inte fått veta något. Det är väl en lång process som allting annat. Men jag måste ha heldygnsvård för det funkar inte alla hemma och dagvården tre dagar i veckan är ingenting. Blir mycket tid hemma ändå. Kramar

Svar: Tack så jättemycket 😃 Nej tre dagar är inte mycket när man mår skit. Då behöver man stöd VARJE dag dygnet runt. Hoppas verkligen du får mer hjälp snart! Så jobbigt att bara gå hemma och vänta. Dagarna handlar om att stå ut typ och så det inte vara ❤ Kram
Ida

Bella

Så mysiga bilder!

http://nouw.com/bellss

Svar: Tack 😃
Ida

Celine

Åh så somriga och härliga bilder!

Svar: Tack 😀 Det va såå vackert!
Ida

Linda

Ser härligt ut :D

Svar: Va underbart 😃
Ida

Tisa

Vilka otroligt fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress