Hej hopp! Är inne på min nionde dag som sjuk nu. Så jävla segt!!! Har NOLL smaksinne just nu. Inte känt några smaker alls på en vecka vilket är så himla tråkigt! Att äta utan att känna vad det smakar är så tråkigt. Köpt massa godsaker för att jag varit sugen men sen när jag ätit så känner jag ingen smak alls 😦 Så meningslöst att äta då på nåt vis. Jag ÄLSKAR verkligen mat! Njuter av varje måltid jag äter. Längtar tills jag får tillbaka smaksinnet för detta är sååå tråkigt!! Kryddde lunchen med massa chilipeppar men kände ändå ingen smak 😯 Ätit godis nyss men kunde kvittat. Noll njutning.
Jaja, annars så är det som vanligt. Skulle åkt på möhippa idag men orkade inte pga att jag är sjuk. Så ledsen att jag missade det för hade sett fram emot det. Mår inte så himla bra psykiskt heller direkt. Ska åka tillbaka till skolan imorgon men det tar emot. Orkar inte med skolan just nu. Skulle behöva ge ALLT för att verkligen må bättre fysiskt. Gå upp lite i vikt, äta mer lagad mat och mindre sötsaker. Svårt att verkligen fokusera 100% på min friskhetsresa när jag går i skolan. Behöver äta bättre och ta hand om mig själv. Vill det. Mycket som stressar mig nu. Arbete i skolan, klassresa som jag inte vet om jag orkar följa med på, flytta hem alla saker över sommaren, hitta ny hyresgäst, planera hösten mm. Behöver och vill ta tag i min hälsa på allvar nu ❤
elin

Hoppas du frisknar till snart!<3

Svar: Tack ❤
Ida

Cilla

Så sjukt jobbigt att tappa smak och luktsinne ! Man förstår inte hur mkt olika funktioner och kroppsdelar fungerar/ hur mkt man måste ha dom innan man förlorar det. En gång slutade min mun att producera saliv! Jag tror att det var pga för mkt nässpray .. jag fick panik! Ville svälja men det var som en öken i munnen. Tuggummi hjälpte inte heller, det bara smulades sönder. Kunde inte äta för jag fick inte ner maten... hur som! Hoppas du kryar på dig snart!

Har du några näringsdrycker du kan få i dig då? Så du får i dig lite nyttigt som kan bekämpa förkylningen!?

Svar: Ja hemskt är det! Fy va jobbigt att inte ha saliv! Usch!Jag äter bra trots att jag inte känner nån smak. Hoopas deb kommer tillbaka snart bara. Kram
Ida

elin

Sv: Åh tack så mycket , hoppas du får en toppen bra dag!<3

Tisa

Åh, vad jobbigt att ingenting smakar, hatar när det blir så av förkylning! krya på dig <3

Svar: Ja det är skitjobbigt! Inget är gott! Tack! Kram!
Ida

Bella

Krya på dig, kramis!

http://nouw.com/bellss

Svar: Tack snälla! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress