25 mars 2017

Tantfika

Allmänt

Va så rastlös och hade huvudet fullt av tankar igår så jag ställde mig och bakade något jag aldrig tidigare gjort faktiskt, nämligen finska pinnar! Jag älskar finska pinnar, påminner om min barndom mycket då farmor alltid bjöd på finska pinnar ☺ Dom blev väldigt lyckade måste jag säga ☺ Sitter och äter massa finska pinnar nu efter maten. Så gott att doppa i kaffet. Kan verkligen inte dricka kaffe utan att ha något "dopp" till. Åh, vill baka mer småkakor nu och fylla frysen med inför vårens och sommarens alla fikastunder 😊 Älskar småkakor!
Annars så är jag väldigt ledsen, nere och har massa ångest idag. Hemskt att må så dåligt inombords. Syns inte utåt heller. Ska försöka skingra tankarna med att umgås med hundarna nu. Puss på er!
F

Småkakor är ju bara så gott och går alltid hem till fikastunder :) Hoppas ångesten avtar nu under kvällen och att du får en så bra lördagskväll det bara går, kramar!

Svar: Ja småkakor är mumsigt 😊 Tack för omtanken ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress