Ännu en dag har gått och den har spenderats i sängen som vanligt denna vecka. Så fruktansvärt segt! Minns inte senast jag mådde såhär dåligt! Min lärare blev orolig för mig så hon knackade på min dörr idag. Hon satt hos mig ett tag och pratade medans jag grät. Mådde sååå dåligt! Va helt borta. Hon gick och köpte vätskeersättningen och berocca till mig, så snällt av henne ❤ Har trots allt ätit fast jag mår illa och är kass i magen. Är så in i helvete less på att må dåligt nu. Kontaktade Korallen för att höra om dom tyckte jag skulle åka in och ev få dropp vilket min lärare tyckte. Men nej, ring vårdcentralen sa hon bara. Nej vårdcentralen här är kass så avvaktar hellre. Nu dricker jag loka och äter saltlakrits för min kropp skriker efter salt! Skiter i allt va äs säger. Vill bara bli frisk!
Kram o tack för er omtanke 😚
Anonym

Vatten är viktigast om du har hög feber! Och febernedsättande såklart.

Svar: Ja vätska är a och o. Kämpar på med det!
Ida

Anonym

Man behöver gå via vårdcentral eller jourcentral före man uppsöker akuten om det inte är livshotande. IAf här i vår region. Så korallen gav dej riktigt svar. Men salt, mat, vatten och vila är det som hjälper på sikt! Hoppas det vänder i helgen. Krya på dej.

Anonym

Man behöver gå via vårdcentral eller jourcentral före man uppsöker akuten om det inte är livshotande. IAf här i vår region. Så korallen gav dej riktigt svar. Men salt, mat, vatten och vila är det som hjälper på sikt! Hoppas det vänder i helgen. Krya på dej.

Svar: Ja... Jag äter och dricker och sover så hoppas må bättre snart! Tack!
Ida

My

Stackare, kryakramar, vad jobbigt för dig. Hoppas det vänder. Annars kan man alltid ringa 1177 och prata med dem så lotsar de rätt i vården om den nu kanske är så att du behöver få vätska och så. Kram <3

Svar: Tack snälla! Hoopas må bättre snart! Kram 😍
Ida

Camila

Krya på dig <3 tänker på dig! Kramar

Svar: Tack för omtanken ❤
Ida

Helena

Sänder tusen varma styrke- o kryakramar ❤❤

Helena

Sänder tusen varma styrke- o kryakramar ❤❤

Svar: Tack snälla! Detsamma till dig ❤
Ida

Amanda Jona [SPONTAN]

KRAM! <3

Svar: KRAM ❤
Ida

Tisa

Lakrits <3 jag bara älskar det! :)

Svar: Samma här ☺
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress