För kärlekens skull med Ted Gärdestad spelas på radion och jag sitter vid mitt skrivbord på rummet och tittar ut. Solen skiner från en klarblå himmel och fåglarna kvittar glatt ikapp med varandra. Ätit en lång frukost tillsammans med mina klasskompisar. Älskar dessa stunder med dem på morgonen. Ingen stress, god frukostbuffe', härliga samtal och skratt. Kommer sakna det när vi slutar i maj... 😦
I tisdags hade vi friluftsdag med hela skolan. Grillade korv i skogen och gick en promenad med olika tävlingar på vägen. Va mysigt :) Älskar att grilla i skogen verkligen! Får se hur min helg blir. Funderar på att dra mot Lidköping en sväng men får se som sagt. Inga planer.
Har mått ganska dåligt rent fysiskt det senaste. Haft HEMSKA MARDRÖMMAR varje natt. Känts som min kropp varit förlamad men huvudet vaket. Hemskt obehaglig känsla. Mått illa och varit yr. Gråtit en del. Känner mycket sorg. Hoppas det blir bättre snart. Idag är jag tacksam för det fina vädret och att få gå här på Livslinjen ❤ Vad är du tacksam över just idag? Kärlek / Ida
CykelStyre

Magiska bilder! Du är såååååå duktig på att plåta. Kram

Svar: Men åååå tusen tack 😃
Ida

Nathalie

Underbara foton som vanligt och jag håller med om de där med att vara ute i skogen och grilla! ÄLSKAR det!! Såna barndomsminnen som vaknar till liv! <3

Svar: Tusen tack 😍 Ja visst är det mysigt!! Skulle vilja grilla oftare!
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

men stackars gumman då, jag har också drömt helt sjuka drömmar. Drömde att jag var fast på ett hotell med en elev och en koreansk mördare, som mördade genom att vidröra en och då fick man vansinnig lust att begå självmord. Först tvingades jag se min elev (som går i femman!) hänga sig, innan han fick mig att skära upp mina handleder. Sedan vaknade jag. Vad FAN kan det betyda?

Svar: Fy fan vilken mardröm! Usch! Haha ja va fan betyder det?
Ida

ellen

Precis som föregående kommentarer så instämmer jag i att dina foton är magiska!! Och håller med om att det är riktigt mysigt att grilla utomhus om man bortser från att man luktar grillkorv enda in till trosorna efteråt;).
Jag är tacksam för att det är sol idag och att jag lyckats gå emot ångesten och enbart vilat idag.
Hoppas att du får en lugn kväll vännen och slipper mardrömmar! <3

Svar: Tack snälla! Ja grillning är sååå mysigt!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress