Hejsan! Då va det vinter igen då... Snö och snålblåst här! Jag som längtar efter våren är besviken men det kommer väl försvinna snart hoppas jag. Vågade inte köra till Färgelanda igår pga vädret. Samma idag, varit en del avåkningar och halka. Är fortfarande väldigt trött också. Satsar på att åka imorgon. Saknar mina vänner ❤
Känner mig lite bättre nu annars. Inte lika yr och illamående. Däremot är jag jävligt gråtmild och mitt humör är inte på topp. Nära gråt hela tiden. Sen händer det en del jobbiga saker på skolan som påverkar mig negativt tyvärr. Men känner mig starkare för stunden så ska nog gå bra. Jag ÄR jävligt stark! Jag har bestämt mig för livet. Hur jävla dåligt jag än mår så fortsätter jag framåt. Jag ska fan skratta ångesten i ansiktet! Jag är stark och modig och skiter fan i alla normer. Jag ska bli den jag är och de som inte gillar mig kan dra. Tänker inte leva för andras skull längre. Tänker alldra minst leva för anorexin.
Bakade hallongrottor igår så nu mumsar jag på dom små godingarna samt choklad med chili. Så gott! Äs skriker såklart på mig men jag ORKAR INTE BRY MIG!!!!!!
Heléna

Så mysig snöbild och så gott med hallongrottor! Låter klokt att du lever för din egen skull <3 Kram <3

Svar: Ja hallongrottor är en favorit 😃 Kram
Ida

F

Hoppas du tar dig iväg imorgon och att det är bättre väder + väglag!
Skönt att du känner dig lite bättre :)
Ja du är jättestark Ida och så modig!! Blir både peppad och motiverad när jag läser vad du skrivit om anorexin. Heja dig, du är så grym!
Hallongrottorna såg drömgoda ut 👌🏻
Tycker det var så kul att du hittade till min blogg då jag har följt din kamp via bloggen till och från en lång tid.

F

Hoppas du tar dig iväg imorgon och att det är bättre väder + väglag! Skönt att du känner dig lite bättre :) Ja du är jättestark Ida och så modig!! Blir både peppad och motiverad när jag läser vad du skrivit om anorexin. Heja dig, du är så grym! Hallongrottorna såg drömgoda ut 👌🏻 Tycker det var så kul att du hittade till min blogg då jag har följt din kamp via bloggen till och från en lång tid.

Svar: Är fortfarande kvar i Lidköping. Inte vågat köra pga yrsel o hemsk trötthet! Får satsa på nästa vecka. Så kul att jag kan peppa dig 😃 Hallongrottor är mums! Ja det va kul att jag hittade din blogg 😊 Kämpa på!
Ida

Linda

Åh hallongrottor!!

Svar: Så gott!!!
Ida

ellen

Så klart att du är stark och modig Ida och snart är du även helt frisk och fri, jag bara vet det! Känner exakt samma sak att jag väljer livet nu, har nog med ångest över alla år som jag "kastat bort" på ätstörningen. Nu är det fasiken vår tur att leva! Bamsekram och hoppas du kommer iväg till Färgelanda idag!

ellen

Så klart att du är stark och modig Ida och snart är du även helt frisk och fri, jag bara vet det! Känner exakt samma sak att jag väljer livet nu, har nog med ångest över alla år som jag "kastat bort" på ätstörningen. Nu är det fasiken vår tur att leva! Bamsekram och hoppas du kommer iväg till Färgelanda idag!

Svar: Ja det ger fan mer ångest av att inte ta sig framåt än att faktiskt utmana sig o kämpa för en förändring. Vi fixar detta 💪❤
Ida

trisiaa

åh så gott :D

trisiaa

åh så gott :D

trisiaa

åh så gott :D

Svar: Ja 😃
Ida

Anonym

Kräks du eller?

Svar: Nej
Ida

Felicia

Åh vad jag blev sugen på hallongrottor nu då!

Svar: Mmm så himla gott 😊
Ida

Sari

Heja dig, det går alltid upp och ner ett bra tag men en dag så är du igenom stormen... lovar! Kramar

Svar: Tack för pepp! Ja jag hoopas jag ska klara mig utan mediciner tids nog... Kramar
Ida

Netti Starby

Du är stark som kämpar på och vad gott med hallongrottor! Kramis

Svar: Tack snälla! Vad glad jag blir! Ja hallongrottor är sååå gott :)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress