Det är för mycket nu. Skulle verkligen behöva lägga ALL tid på att må bättre och stärka mig själv istället för att krångla med en idiot till hyresgäst. Detta tar så oerhört mycket energi från mig. Orkar inte ringa runt till kronofogden eller anlita nån advokat. Har inte den orken. Jag har nog gråtit nästan varje dag de senaste två veckorna för allt har varit så jobbigt. Hänt saker jag inte kunnat skriva om här också. Saker som gjort mig väldigt ledsen och nedstämd. Känner mig väldigt ensam just nu. Ensam och vilsen och rädd. Känner mig inte hemma någonstans och har ingen lust att göra någonting. Känt mig deprimerad ett tag vilket skrämmer mig. Kan det bero på medicinen eller är det för allt annat som hänt i mitt liv? Att känna så mycket hela tiden tar mycket kraft. Känner bara att jag vill ligga i sängen och inte göra nåt och den känslan vill jag inte ha! Vet inte hur jag ska ta mig ur detta?
Asta

Fina fina Ida....önskar så att jag var närmare så att jag kunde hjälpa dig rent praktiskt.

Svar: Du är så snäll ❤
Ida

ellen

Tankar och kramar i massor! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress