11 mars 2017

En helvetesnatt!

Allmänt

Har mått bättre några dagar nu vilket varit såå skönt. Trott att alla biverkningar av nedtrappningen varit över. Att jag klarat den värsta biten nu. Men ack så fel jag hade... Har varit en helvetesnatt i natt! Vaknade i ottan av att jag va kissnödig. När jag satte mig upp på sängkanten så snurrade hela världen och jag trodde jag skulle kräkas. Kroppen skakade och jag svettades och benen vek sig på mig. Jag kunde varken gå el stå rakt. Allt snurrade. Blev livrädd så kravlade mig in till mamma och hundarna och sa att jag mår jättedåligt och började storgråta. Blev så rädd. Fruktansvärt obehagligt. Fick lägga mig hos dom ett tag men kunde inte somna. Mådde så fruktansvärt illa. Det snurrade även då jag låg ner. Fram på morgonen fick mamma leda mig till mitt rum för att jag inte skulle ramla. Sov till halv tolv då mamma kom in och tittade till mig. Mådde fortfarande dåligt. Gick upp och åt frukost för tänkte att jag skulle må bättre av det men nej :( Är extremt trött och illamående och allt snurrar fortfarande. Skakig i händer och svag i benen. Mamma trodde jag drabbats av kristallsjukan först men jag tror det är medicinen som spökar... Har gått 2 veckor sedan jag började trappa ner nu. Borde väl gå över snart? Står fan inte ut!
Hade tänkt köra till skolan idag och va med på mellofest ikväll men nu kan jag inte köra. Kan för fan inte ens stå upp typ. Så ledsen :( Vill inte missa mer i skolan nu. Vill må bra nu!
Sara, 31 år Stockholm [email protected]

Jättetråkigt att läsa att du mår så dåligt :( Hoppas att du mår bättre nu. Kram

Svar: Tack! Det är tufft men hoppas det blir bättre snart! Kram0
Ida

D

hoppas det går över snart <3 nedtrappning kan vara väldigt jobbigt ju :( håll ut <3 kram <3 <3 <3

Svar: Tack snälla! Ja det är riktigt jobbigt nu.. Hoppas att du mår bra ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress