Asså det är ju fan skrattretande! Går ut på balkongen och lägger mig för att sola. Ligger i fem minuter innan molnen kommer. Går in. Då kommer solen tillbaka. Går ut igen. Då kommer molnen tillbaka. Plockar ihop stol och handduk och går in. Gissa vad? Då kommer solen igen 😂 Blir galen!!! Nu tänker jag stanna inne. Vädret får inte leka med mina känslor längre. Jag har fått nog. Hoppas ni har en fin nationaldag! Jag firar inget alls och har aldrig gjort. Sveriges nationaldag är så jävla tråkig! Några drillflickor uppträder på stan typ. Thats it! Önskar det va som det är i Norge 😊 Firar ni?
Amanda

Haha det är ju verkligen Sverige i ett nötskal!!

Svar: Jaaa eller hur? 😂
Ida

Katta

Så fin bild! :)

Svar: Tack fina du ❤
Ida

Linnea

Så fin bild!!

Svar: Tack snälla! Är precis utanför min lägenhet :)
Ida

I

Visst hade du problem med att få in hyran från en fd hyresgäst? Jag är medlem i en gupp på Facebook, 'Economista, för kvinnor som gillar aktier och privatekonomi' (typ) och har idag läst om (privat)personer som gått till kronofogden för att få hjälp! Så tips till dig i så fall, kontakta kronofogden och FRÅGA om och vad de kan hjälpa dig med!

Svar: Tack. Hon har redan kronofogden efter sig från flera ställen har jag fått reda på nu... Orkar inte dra upp allt igen då hon är hemsk att ha att göra med plus att jag behöver lägga all energi på mig själv nu. Men tack ändå ☺
Ida

Louise

Haha svensk sommar det! ^^

Svar: Ja minst sagt 😂
Ida

Linda

Oj, vilken idyll 😍😍!

Svar: Ja såå vackert 😃
Ida

Bella

Haha ja det låter precis som svensk sommar!

Svar: Haha ja verkligen!
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Haha den svenska sommaren alltså. Alltid lika svårt att veta vilka kläder man ska ha, vad man ska göra och vilka 5 minuter man ska ta vara på utomhus :P

Svar: Haha precis! Blev så jävla irriterad 😂
Ida

J

Fin bild!!

Svar: Tack 😃
Ida

Anonym

Ska du göra något i sommar ida?

Anonym

Ska du göra något i sommar ida?

Svar: Js nåt ska jag allt göra ;)
Ida

A

Jag ser ofta dina kommentarer i alla ätstörningsbloggar som finns på nätet typ. Även när det gäller sjuka på instagram.

Tror du inte det vore nyttigt för dig att avskärma dig lite från den världen?

Svar: Alla ätstörningsbloggar som finns är verkligen att ta i! Följer ett par endast. Och de jag följer gör jag för att de kämpar och vill framåt. Men har tänkt flera gånger att jag ska sluta läsa sånna bliggar helt men är svårt.
Ida

Jamina & Nilla

Hahah! Ja det är sååå skrattretande ^^

Svar: Haha ja och irriterande 😂
Ida

K

Håller med A...

A

Jag vet själv att det är svårt. Bra att du ser det själv!

Ätstörningen fyller ju en funktion...annars hade man lagt av för längesen. En slags gemenskap när man är ensam..
En connection med andra sjuka på något konstigt sätt.
Tar man bort det är ju tomheten maximal...vilket gör så förbannat ont.
Så man måste verkligen ha nått att byta ut den med.

Svar: Ja man behöver fylla tomrummet med annat. Att bryta sig loss helt är så svårt när man inte har nåt annat.
Ida

Ellen

det där är verkligen typisk svensk sommar och ens egna tur när en vill sola.. haha!

Svar: Haha jaas och jag blir så förbannad 😂
Ida

MALIN

Vilken fin bild :) Ser så vackert ut! Kram

Svar: Är jättefint där 😀
Ida

Maria

Jag låg inne på sjukhuset på nationaldagen och då fick vi gofika på eftermiddagen och en nationalbakelse till maten, tycker jag var himla fint gjort att de gjorde något särskilt iaf. Annars brukar jag inte fira nationaldagen nåt speciellt. Kanske äter nåt lite godare till middag eller så.

Svar: Åh va fint av dom! Kul att festa till det lite iaf :) Räcker ju med en god kaka tex. Behöver inte va mer. Stor kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress