Idag och fram tills på söndag är det marknad här i stan med massa matstånd med mat från 15 olika länder. Älskar dånt 😊 Kul med annat än makaroner och köttbullar liksom 😉 Fanns gyros, olika korvar, crepes, kebab, ostar, nougat, paella, musslor, kängruburgare, krokodilburgare, thaimat, glass mm. Smakade på starka korvar (då kom tidningen och fotade mig så hamnar i tidningen imorgon 😂), smakade på crepes med nutella och sen köpte jag gelato som är italiensk glass! Älskar gelato! Blev hasselnötssmak.
Syrran och Otto kom hit så strosade vi runt ett tag innan vi satte oss på en filt på gräset vid älven och myste. Otto fick smaka på min glass vilket va en höjdare 😃 Blir så glad av Otto ❤ Sen gick vi hem till mig och jag fick äran att byta blöja och mata Otto vilket va svårt då han vägrade sitta still haha. Sen läste Otto i min skvallertidning i soffan men det slutade med att han rev sönder hela skiten i bitar och stoppade i munnen 😂 Håller med honom, inget vidare innehåll i såna tidningar så lika bra att förstöra skiten 😉
Ellinore

Åh va mysigt! Och så roligt med bilder från din dag 😊Kram

Svar: Tack 😊 Vill gärna visa mer bilder och foton men min mobil är full så kan inte ta kort utan att radera gamla... Måste skaffa ny mobil. Kram
Ida

elin

Härliga bilder!<3

Svar: Tack 😀
Ida

Jenny

Vilken mysig dag du verkar ha haft och kul med matmarknad 😃 Kram

Svar: Ja den va super verkligen 😃
Ida

Liene Svärd

Åh så mycket gott!

Svar: Ja det va det verkligen ☺
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Härliga bilder :) Så kul med mat från andra länder tycker jag. Kram!

Svar: Ja verkligen! Älskar att testa nya maträtter :) Kram
Ida

Bella

Älskar den marknaden!

Svar: Jag med 😃 Vill gå dit imorgon igen ☺
Ida

Netti Starby

Men vad roligt och så mycket gott! :-D Kramis

Svar: Ja det fanns massa gott :) Ska gå dit imorgon igen 😉
Ida

Matilda Berlin

Guuu vad kul!! Älskar verkligen att testa ny mat!! Så spännande =)

Svar: Samma här! Kan gå i mataffärer hur länge som helst och leta nyheter 😂
Ida

Amanda

Åh älskar den marknaden så rolig <3

Svar: Ja absolut ☺
Ida

Anonym

Nyfiken på om du kan njuta av maten på såna här tillställningar? Utan att kompensera för vad du äter resten av dagen? Får du ångest? Kram!

Svar: Ja jag njöt av glassen. Njuter alltid av maten jag äter. Va jobbigt men det gick!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress