Hej på er! Känns som det blivit höst eller nåt. Sommaren försvann men den kommer väl tillbaka. Gör mig inte så mycket att det är grått och regn ärligt talat... De senaste dagarna har jag umgåtts med X och varit i Falköping hos min terapeut samt fikat ute ensam. Gillar att fika ensam. Sitter med en tidning eller block och penna och skriver peppande saker och framtidstankar och gör listor. Inga problem med att gå ut och käka eller fika ensam som många andra tycks ha. Hur känner du? Där min psykolog jobbar är det sååå vackert. Hon sitter i en bygnad i en lummig park där det finns massa små k-märkta hus samt ett stort spa. Älskar att strosa runt där. Så grönt och lummigt nu. I hennes bygnad finns öppen spis, fiskbensoarkett och stora gamla fönster och högt i tak. Så skulle jag vilja bo :) Efter att jag varit hos psykologen så åt jag min medhavda matlåda och åkte sedan och tog en kaffe och kaka på maten bara för att jag va sugen. Chokladbollar är såå gott!! Enkelt men gott. Jättelängesen jag åt det så det satt fint nu :)
Idag ska jag till Skövde och träffa syrran och Otto ❤ Inte sovit många timmar i natt då det var studenten här igår och party natten lång... Dessutom har jag väldigt mycket att tänka på just nu. Tankar kring hösten. Kan ligga vaken hela nätterna och tänka. Usch! Ha en fin dag mina fina läsare 😚
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress