Bjöds på vääärldens godaste äppelpaj hos syrran idag. Det va havssalt i smuldegen vilket va riktigt gott som brytning till det söta. Testa 😊 Blev ett par portioner av pajen vilket känns så skönt och bra! Jag ville ha mer så tog mer. Sen gick vi ut en sväng i närheten och njöt av naturen. Underbart! Har sjungit till "Babblarna" och myst med en snorig Otto. Så mysigt! En bra dag 😃
angelicasvarld.blogg.se

MUMS så gott!!

önskar dig en härlig kväll!!
//Angelica

Svar: Ja verkligen 😊 Tack detsamma till dig ☺
Ida

Amanda

Åh den pajen låter supergod! Dela receptet? 😻

Svar: Den va supergod! Googla på världens godaste äppelsmulpaj :) Kommer från ica buffé tidningen ☺
Ida

Mikaela

Vilka härliga bilder :D

Svar: Åh tack 😃
Ida

Anonym

Känner du dig ensam ofta ida? Som att du inte har en lugn plats på jorden där du kan slippa ångesten och oron för nån timme?

Jag känner så varje dag. Och har ingen direkt att prata med om det..
Inte ens mitt hem ger mig trygghet längre...


Svar: Visst känner jag mig ensam ofta. Ensam för ingen förstår mig eller hur jag mår. Kan koppla av i min lägenhet eller hos mamma. Oroar mig ofta men vissa stunder kan jag koppla av och må gott! Va jobbigt att du känner som du gör :( Hur kommer det sig att du inte känner trygghet hemma? Stor kram
Ida

Caroline

Så fina bilder och gott med äppelpaj. :)

Svar: Tack snälla! Ja paj och vaniljsås är alltid gott 😃
Ida

Sophia

Äppelpaj är gott😊 Gillar när det är knaprigt 🙈

Svar: Mmm supergott!!
Ida

Bella

Åh vad gott!

http://nouw.com/bellss

Svar: Ja verkligen 😃
Ida

Emma

Vad gott det lät! och fina bilder :D

Svar: Det va jättegott! Tack så mycket!
Ida

ellen

Åh, vilka vackra bilder och pajen lät supergod! Jag var hos min pappa och tiggde till mig lite rabarber i torsdags så blir nog en rabarbersmulpaj här imorgon😋 kramar och hoppas du får en fin helg! 😚

Svar: Så gott med paj 😀 Kan äta det varje dag 😉
Ida

Ninna

nu bara njuta av sommarens läckra utbud; jordgubbar, rabarber, glass, morötter, gurka i alla olika former! fint kämpat, visst tog du en bit? har du sommarplaner?

Svar: Nej jag tog TVÅ portioner 😂 Nej inga direkta planer.
Ida

Anonym

För ångesten förföljer mig. Kan inte sluta tänka på hur jag ser ut..vill bara bli smal igen och känns som jag misslyckats.

Jag bor ju liksom i min kropp..kan inte slippa undan den någon stans:(

Svar: Du behöver hjälp. Det går inte att rymma från sig själv. Man måste möta sina rädslor o ångest. Leta efter vad det egentligen är som skrämmer dig. För att ta ut det på kroppen är bara ett sätt för dig att hantera nåt annat. Kan du söka hjälp?
Ida

Bokstund

Mums, så gott! :D

Svar: Verkligen 😃
Ida

Amanda

Åh vad gott! 😍

Svar: Mmm såå gott!!!
Ida

Amanda

Gud så dröm gott<3

Svar: Ja det va det 😃
Ida

elin

Så fina bilder! Och så gott med paj!<3

Svar: Tack snälla! Ja jag älskar äppelpaj 😄
Ida

Linda

Men gud så god pajen lät!

Svar: Ja den va verkligen super 😊
Ida

Saga

Åh, älskar äppelpaj!

Svar: Då är vi två 😉
Ida

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så gott! Har aldrig testat att ha havssalt i äppelpaj, men det lät ju faktiskt riktigt gott :)

Svar: Ja det va en hit 😃
Ida

Alva Berg

Gott med äppelpaj och superfina bilder! många kramar

Svar: Tack snälla! Det va jättegott!!
Ida

Sandra

Vilka fina bilder :) och pajen såg ju såå god ut!!

Svar: Tack 😃 Den va smarrig!
Ida

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad gott!!

Svar: Jaaa super!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress