Inte orkat blogga förrän nu. Har varit och är fortfarande sååå orolig för Turbo ❤ Va hos honom igår och han gnydde mest hela tiden :( En kanyl satt i hans ben och ögonen såg sä där ledsna ut. Usch! Jag gosade och myste med honom och berättade hur mycket jag älskar honom. Hans mjälte var förstorad, han hade på tok för få röda blodplättar (de ska ligga på 200 och Turbo hade 40), värk i urinblåsan mm. Är förmodligen nåt fel på njuren. Han är kvar hos veterinären i Göteborg över natten. Mamma ska åka och hämta honom imorgon om allt går som det ska. Dom skulle höra av sig nu i em/kväll men har ännu inte ringt så börjar bli riktigt orolig. Lilla gubben ❤ Har varit hundvakt åt Cleo idag eftersom mamma va i Göteborg. Herregud vilken energi den kvinnan har 😂 Inte still en sekund! Men söt är hon 😉
Fikat med havrekakor och kaffe och löst korsord (aldrig förstått mig på de som bara kan ta EN kaka och sen va nöjfa 😮). Plockat lite hallon från mammas buske (hallonbuske asså 😂), ätit smultron. Försökt skingra tankarna. Vet inte hur jag mår. Är mest stressad inombords. Så rädd fatta fel beslut inför hösten. Har väl egentligen redan bestämt mig för att inte börja livslinjen. Tyvärr kommer jag nog inte orka både skolan och dbt:n... Nu blir det "allsång på skansen" och sen sova. Puss
JUNITJEJ

Stackars Turbo! Hoppas det slutar bra!

Svar: Ja jag är såå ledsen. 😦
Ida

Becca

Hoppas det går bra med honom ❤ Stoooor kram till dig ❤

Svar: Ja det mååste gå bra!!!! Kram
Ida

Anonym

Nej en kaka varför? Tar alltid minst fyra och gärna olika sorter. Har just snöat in mig på lidls twixbarer och jordnötsbarer. Billiga och så mumsiga! 😘

Svar: De som tar en förstår jag mig inte på 😂 Haha! Älskar allt med jordnötter så borde testa de barsen :)
Ida

Jenny

Hoppas den lilla sötisen piggnar till!! Ne fattar inte heller det gällande kakor 😂 Jag blir inte nöjd efter en och inte två heller 😜kram

Svar: Ja det hoppas jag med 💜 Haha nej hur kan man va nöjd efter EN kaka?? Nåt fel på den personen 😂
Ida

Sarah

Så gott me hallon o smultron :)

Svar: Jaaa jag älskar det!! Verkligen lyx!
Ida

Sophia

Gott med hallon 😍👌hoppas att allt går bra med Turbo💕

Svar: Ja supergott! Tack det hoppas jag med 😍
Ida

Linda

Gud så gott med hallon :-)

Svar: Ja ett favoritbär 😊
Ida

Camilla

Stackars Turbo 🙁 Hoppas att han kryar på sig. Älskar hallon, det är sommar att plocka direkt ifrån busken. Kram

Svar: Hoppas det finns nåt att göra annars är det riktigt illa 😢 Ja hallon är sååå gott!!
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Så härliga bär! Men lille Turbo, så ledsen jag blir... jag förstår att du är orolig :(

Svar: Ja jag går sönder :( Vill bara ha hem honom just nu ❤
Ida

Linnea

Stackars Turbo!

Svar: Ja 😦
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress