Haft en fin eftermiddag hos syrran och Otto ❤ Mår så bra av honom! Speciellt när han flirtar med mig, skrattar så där härligt som bara små barn kan göra och när han klappar mig på kinden. Kärlek! Idag fick jag mig dock en smäll i ansiktet av en slev som han lekte med 😂Belv även dragen i håret, biten i tummen och fisen på haha!! Men vad gör det när han är så söt 😉 Snart fyller han ett år. Helt galet va tiden rusar iväg 😮
Syrran bjöd som vanligt på jättegott fika! Hon gillar att baka precis som jag och denna gången serverades en somrig form av kladdkaka men utan choklad i. Istället va den fylld av hallon och blåbär. Såå god och kladdig! Blev ett par bitar. Så jävla skönt att kunna fika som alla andra. Att inte enbart sitta med en slät kopp kaffe som förr. Så tragiskt att jag suttit bredvid och tittat på när alla andra fikar förut. Eller ätit eget "fika" i form av näringsdryck och frukt. Usch! Aldrig mer vill jag dit! Aldrig mer SKA jag dit! Vem vill ligga på dödsbädden och bara minnas all mat man stod över? Inte fan spelar det nån roll om man har en smal eller mullig kropp. Alla ska vi dö en dag och då spelar utseendet INGEN ROLL!!! Jag vill minnas att jag njutit av livet och inte att jag pinat mig igenom det. Vad väljer du?
Johanna Utterberg

Så söt han är och vilken go-fika du blev bjuden på! :)

Svar: Ja visst är han 😃 Mmm det va såå gott!
Ida

ninna

syskon ärviktiga är hon store eller lillasyster?fint att du träffa henne.har två syskonbarn o d är nog viktiga.vill vara förebild ose del växa

Svar: Storasyster på 4 år äldre. Ja syskonbarn är så mysigt!
Ida

Linda

Men wow, kakan ser helt perfekt ut!

Svar: Ja den va riktigt fin 😃
Ida

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad mysigt att hänga med barn, det är så kul och man blir verkligen glad! :D
Gott med bärkladdkaka :D

Svar: Ja det är underbart 😃 Mmm den va jättegod 😄
Ida

Bella

Åhh vilken sötnos!

Svar: Ja det är han verkligen! Älskar hans ögon :)
Ida

Camilla

En sån liten sötnos 😍 Barn är livet 😊 Mitt mål för att orka kämpa är att kunna bli gravid. Min brors dotter är redan 2,5 år och nu har hon börjat prata meningar. Det är så kul 😊 Kramar

Svar: Ja så söt så! Samma här. Kämpar för att en dag kunna bli gravid o mamma. Du har iaf förutsättningar som har en kille. Har inte jag vilket stressar.. Så kul att se de små liven utvecklas 😃 Kramar
Ida

Becca

Alltså ååh va söt!!

Svar: Jaa han är supersöt 😊
Ida

elin

Mums så god den där pajen såg ut<3

Svar: Mmm en kladdkaka med bär! Så god :)
Ida

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken sötnos! :)

Svar: Ja han är så söt 😉
Ida

Asylmamma

Åh vad god den där kakan ser ut att vara 😍

Svar: Det va den också 😊
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress