Nu är 1600-talets mode tillbaka! Korsetten gör intåg igen. Inte lika hårt snörad som förr dock. Numera får vi kvinnor chans att både andas och äta 😉 Vad tycker ni om modet med korsett på tröjor? Även inne att bära korsett ÖVER tröjan. Hiss eller diss? Jag tycker det ser ganska snyggt ut faktiskt men vet inte om jag skulle passa i det? En annan nyhet är "bare butt jeans" eller "rumpan-bar jeans" haha! Där sitter gylfen där bak. Man kan dra ner den och blotta sin skinka om man så vill 😉 Inget för mig men kanske för dig?
Jenny

Inga kläder som skulle passa mig, men säkert snyggt på andra! :D
Kram

Svar: Ja säkert på andra men tror inte jag skulle passa i det heller 😆 Kram
Ida

Becca

Inget för mig! 😄 Rumpan-bar-jeansen hade jag aldrig hört talas om, vilket roligt påhitt! Men smaken är ju som baken 😉 Kram

Svar: Haha 😂 Där fick du till det 😉
Ida

Bella

Korsetten går ju intåg som en synlig detalj över tröjor, och en sådan som är på dom övre bilderna tycker jag är dösnyggt! En lös vit t-shirt med en svart midjekorsett skulle jag helt klart kunna bära.

Svar: Ja jag gillar korsett över tröjan men aldrig ägt en korsett. Hat du?
Ida

Felicia

Haha, men vad är grejen med rumpan-bar-jeans 😂 Då kan man lika gärna gå utan nederdel. Korsett med tröjan tycker jag ser fint ut, men att ha korsett ovanför tröjan är ingenting för mig. Det är en del roliga och konstiga modetrender nu för tiden..

Svar: Hahaha ja du det är sant 😂 Korsett över tröjan gillar jag med!
Ida

Days by Johanna

Njaaaa, jeansen går bort direkt iaf för mig. det andra är snyggt men jag vet inte om jag skulle passa i dem, kanske inte just dessa som är på bild här.

Svar: Jeansen går bort för mig med. Men jag gillar korsett faktiskt men vet inte riktigt om jag passar i det?
Ida

Mia

Korsetter är väldigt snyggt speciellt de på de första bilderna . Men jeansen, inte min stil direkt

Svar: Nej jeansen skulle jag aldrig bära!! Usch!
Ida

Kristina

Grejen med en over bust-korsett över en tröja måste väl vara ett skämt? Eller?
Either way, jag tycker om korsetter och äger tre stycken, men då vill jag ha som jag har här, till exempel: https://goo.gl/photos/24ZSZueCoWfRmuFZ8

Kristina

Grejen med en over bust-korsett över en tröja måste väl vara ett skämt? Eller?
Either way, jag tycker om korsetter och äger tre stycken, men då vill jag ha som jag har här, till exempel: https://goo.gl/photos/24ZSZueCoWfRmuFZ8

Svar: Nej tyvärr inget skämt 😂
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress