Jag fattar inte hur det ens är möjligt att vara så trött som jag är just nu? Ordet trött beskriver inte rättvist hur jag känner mig. Utmattad, som en urvriden trasa, passar bättre in. För en vecka sedan hade jag såå mycket energi. Vaknade tidigt, städade, promenerade, bakade, hade lust. Nu är jag heelt slutkörd och kommer knappt ur soffan. Vill bara sova. Ögonlocken stänger sig automatiskt. Hur kommer det sig? Har inte ändrat något från förra veckan. Hatar att vara så här trött!
Linda

Men åh fina, hoppas det vänder!
Svar: Ja det var en fin tur bilder kommer på den nya bloggen inom kort ;) Min nya blogg är igång nu i alla fall!

Svar: Tack! Hoopas jag med! Åh ska kika in :)
Ida

CykelStyre

Oj! Hoppas bara det är något tillfälligt. Märkligt att det kan svänga så dramatiskt ... :-(

Svar: Ja det är konstigt. Fattar inte? Blir så i perioder...
Ida

elin

Hoppas det bara är något tillfälligt<3

Svar: Ja. Blir sån i perioder men vet inte varför? Såå frustrerande :( Kram
Ida

Camilla

Jag reagerar också sådär. Vissa dagar eller veckor har jag energi och känner hopp medan vissa dagar/veckor är jag helt utmattad och vill bara sova dagarna igenom. Varför vet jag inte. Vad kan det bero på? Kramar

Svar: Ingen aning! Önskar jag hade mer ork för mår bättre psykiskt då än när jag är så här sjukt trött! Hur är det nu när du är i behandling? Piggare eller tröttare? Man kan ju bli väldigt trött när man börjar äta bättre och tillåta sig att vila. Kramar
Ida

Camilla

Känner mig lika som innan typ. Svårt att ta det lungt ändå. Lättare att göra det hemma då jag mest känner mig stressad när jag inte är hemma. Kramar

Svar: Kunde du ta det lugnt när du va hemma då?
Ida

Bella

Åh vad jobbigt! I vissa perioder så är man tröttare, så är det för alla. Om du känner dig orolig eller om det pågår över en längre period så kan man ju kolla upp eventuella brister, för det i sig kan orsaka trötthet. Kram!

Svar: Har varit såhär trött förut men proverna visar inget avvikande...
Ida

Kattis

Så jobbigt när det blir så och man själv inte förstår vad det beror på, frustrerande. Hoppas dock det vänder snart för dig!<3
sv: Honungsbollarna är friterade degbollar som doppas i honung och lite kanel och är en populär efterrätt på vissa ställen i grekland!☺

Svar: Ja riktigt jobbigt! Åh va gott det lät 😃
Ida

Linda

Hej jag känner samma som du. Så trött. Jobbigt nu när sjukersättningen kom o man har inga pengar över. Får sådan ångest av det. Nu på sommaren vill man ju ha råd o hitta på något. Men icke... Har ju redan ångest som det är, men den djävla anorexin på top på allt. Vill bli frisk o kunna känna glädje igen. Hoppas du mår bättre idag. Kram.

Svar: Ja precis man vill ju LEVA och inte bara gå runt. Du kan bli frisk!! Vi får inte ge upp ❤ Kram
Ida

Camilla

Jag kan ta det lugnare hemma. Blir utskriven imorgon för att sen börja dagvården. Blir hemma med min sambo i några veckor innan det börjar. Det känns bra. Kramar

Svar: Skönt att du kan det :) Lycka till på dagvården :)
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Känner igen mig såååå mycket.

Svar: Usch!! Det är verkligen piss att va så slut att man inte orkar resa sig upp typ!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress