Igår började det suga i kaktarmen på mig 😉 Jag fullkomligt älskar småkakor. Att dricka kaffe och ha ett fat med henbakta spröda småkakor framför sig är heaven 😍 Gillar att doppa kakorna i kaffet men inte för länge så de blir mosiga. Slängde ihop havrekakor med russin iaf. Många gillar inte russin har jag märkt och jag är faktiskt inte så förtjust i det just i bakverk. Men att äta som snacks eller i yoghurten är mums! Gillar du russin? Jag är typ uppväxt på russin då min mamma är GALEN i det haha 😂 Här kommer receptet! Enkelt och gott 😋
Linda

Hej. Onsala ligger vid Kungsbacka, några mil söder om Göteborg.Särö, kullavik är fint oxå. Gottskär ligger i Onsala. Fina klippor o hav. Fina dyra lyx villor o titta på o drömma om. Jag skulle så vilja bo där igen. Men har inte råd. Hoppas du får en fin dag. Jag tycker du verkar så himla fin o stark. Kram.

Svar: Tack! Mina geografikunskaper är inte på topp 😉 Dit skulle jag kunna åka, inte så långt härifrån ändå. Jag skulle gärna bo vid havet, bland klippor och doften av hav och tång. Men har verkligen inte råd...
Åh tack fina du ❤ Kram
Ida

Jenny

Jag gillar russin i müsli och såna saker men inte i kakor och bröd haha 😉

Svar: Konstigt att det kan va så egentligen. Jag gillar i bröd men inte i bullar och kakor då dom oftast smakar bränt haha!
Ida

Bella

Åh vad gott!

Svar: Jaaa älskar havrekakor 😃
Ida

Ninna

Barndomsklassiker mamma gjorde ofta. Lagade även med kakao, prova det! Kommer även ihåg från högstadietidens hushållslektionerna, ett av de första recepten vi gjorde eftersom den är så enkel. Även med kompisarna gjorde vi var typ 10år gammal när jag gjorde första gången. Men visst var köpta också goda(gille kakor märke), har du smakat på dem? russin gillar inte alls inga torkade frukter och magen tål inte. roligt att du orkar baka.

Svar: Älskar Gilles havrekakor 😄 Såå goda!! Jag är tokig i torkad frukt! Äter russin, torkade fikon och aprikoser och katrinplommon varje dag 😃
Ida

Linda

Åh ush asså avskyr russin i bakverk o annat,haha
Svar: Nä exakt det är ju det & att det inte försämras.

Svar: Smaken är som baken 😉
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress