Vet inte var jag ska börja. Är bara en stor gröt i mitt huvud. Så många tankarn och känslor som jag inte kan sortera. Är ledsen över Turbo såklart. Han skulle fått komma hem idag men de ville behålla honom en natt till för ytterligare utredningar. Han mår inte bra. Det kan va allt från livshotande till urinvägsinfektion. Att vänta på svar är fruktansvärt jobbigt! Kan inte låta bli att tänka på att han är där alldeles ensam utan oss. Gör ont i mig.
Annars har dagen erbjudit besök hos kiropraktorn som gjorde nåt så JÄVULSKT ONT!! Skrek och svor när han tryckte på min rygg och skinka. Fy fan vilken smärta!!! Min kropp behöver stärkas. Behöver stärka bålen och mycket annat. Kan inte ignorera att jag har värk dagligen. Behöver bygga upp kroppen. Börja försiktigt och i liten dos. Ska tillbaka på måndag för ytterligare en behandling. Aj!!!
Varit barnvakt åt Otto med mamma ikväll. Plockat vinbär och fikat med banankaka. Lånat en bok på biblioteket, "för mycket av allt", med Sanna Bråding. Har någon läst den? Vill försöka läsa den men har aldrig fokus nog för att läsa böcker. Ger det ett försök iaf.
Anonym

Ja gripande historier om hennes liv ! Droger anorexi m,m precis som bokens titel för mycket av allt !! Försök läs den ! Böcker är en verklighetsflykt ! Bra och ha något annat än sig själv och fokusera på ! Finns alltid andra som haft det värre Ida .. Men som kommit vidare !! Kram ☀️

Svar: Jag har lyssnat på många intervjuer med henne om hennes förflutna med droger, ätstörningar mm. Så intressant. Ska försöka läsa men har aldrig gillat att läsa tyvärr. Kram
Ida

Hanna Karlsson

Usch vad jobbigt det låter! Hoppas att du får besked snart.

Svar: Ja det är fruktansvärt! Får se vad veterinären säger idag. Så orolig.
Ida

Camilla

Usch så jobbigt med Turbo 😒 Finns inget värre än när djuren är sjuka. Dom kan inte berätta vad det är som är fel heller. Har ni haft honom sen han var valp? Jag har läst boken två gången och även lyssnat på hennes berättelse, kan starkt rekommendera den. Kramar

Svar: Nej det är fruktansvärt när ens djur mår dåligt :( Gör ont inom mig! Är så rädd att inget går att göra och att han snart dör 😢 Jag köpte honom som valp ja. Han va 12 veckor tror jag. Så han har varit med mig länge ❤ Kram
Ida

A%20M

Men så tråkigt... Fina bilder <3
Kram

Svar: Ja jättetråkigt 😢 Tack ❤
Ida

Bella

Kram på dig!

Svar: Kram!!
Ida

Nathalie

Så jobbigt med turbo :,( håller tummarna hårt för att det går bra, att han snart får komma hem igen ❤️

Svar: Ja det gör ont i mig att veta att han är sjuk och inte kan bli frisk 😢 Han får komma hem i eftermiddag ❤
Ida

Linda

Det kommer att lösa sig skall du se!!
Svar: Ja, vi ångrar oss inte en sekund att vi köpte honom;)

Svar: Hoppas det ❤ Älskar den rasen ni har!
Ida

Angelica

Hoppas att fina Turbo får komma hem snart!

Svar: Han kommer hem i eftermiddag 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress