Det skulle kunna vara utomlands, eller hur? Men det är Skanör/Falsterbo i Skåne. Så himla fint! Tror jag va där som barn men minns inget från det. Skulle gärna åka dit nu. Verkar vara tacksamt att fota där 😀 Underbar sandstrand, små bodar, hav möter himmel. Har du varit där? Synd att det är så långt att åka dit bara :( Har du något favoritställe i Sverige som är värt ett besök? Tipsa gärna isf 😃 Gärna inte Stockholm eller andra storstäder.
Linda

Hej. Onsala är vid havet, mycket vackert där. Jag växte upp där, saknar Onsala o havet. Har ju inte råd tyvärr o bo där. Jag är ju oxå sjukpensionär med låg inkomst. Vill gärna oxå kunna resa bort från allt. Sverige är mycket vackert land. Men det kostar ju tyvärr o åka till olika ställen omkring Sverige. Men Onsala är så fint. H en fin helg. Kram.

Svar: Var ligger Onsala? Haha! Ja det är såå synd att allt kostar massa pengar 😦
Ida

Felicia

Åh dra mig baklänges vad fint, dit skulle jag också vilja åka :) Trosa och Rättvik är några av mina favoritställen! Hoppas du får en bra helg Ida, kram!

Svar: Eller hur? :) Sååå fint!!! Rättvik har jag varit i men inte Trosa. Tack för tipsen! Kram
Ida

Madde

Det ser ut att vara väldigt fint där. Kan rekommendera Ängelholm eller Båstad på sommaren:) Är uppväxt i Ängelholm och där finns en väldigt fin sandstrand där man kan glassa:)

Svar: Har varit i Ängelholm :) Jättefint där!
Ida

Bella

Mitt favoritställe är Stockholm, haha, och Uppsala! Just Uppsala är så himla mysigt.

Svar: Uppsala skulle va kul att besöka. Aldrig varit där. En bra bit att åka bara...
Ida

elin

Åh så fint , förstår att du vill dit<3

Svar: Ja ser magiskt ut! :)
Ida

Wilma

ÅH samma här!!

Svar: Så himla vackert!
Ida

Amanda

Det såg ju så himla fint ut!!

Svar: Eller hur? :) Helt underbart!
Ida

Linda

Sååå himla vackert!

Svar: Jaaaa verkligen! Vill dit!!!
Ida

Matilda Berlin

Men wow vad fint!! Har aldrig varit där, men ser fantastiskt ut! Kram

Svar: Ja det ser helt underbart ut!!
Ida

lilliskutt.blogg.se

Jag har varit där flera gånger, jag är föredetta hästtjej och har spenderat ett par somrar i Falsterbo när det varit Falsterbo horseshow. Även varit där omkring när pappa gjorde någon sorts lumpen grej med militären och vi fick bo på någon sorts militärbas (låter helkonstigt men det var någon sorts ledarutbildning och familjerna fick följa med så vi bodde där några veckor). Falsterbo är underbart, där skulle jag kunna bo. Om det inte vore för att det är otroligt dyrt. Men jag älskar Falsterbo, det är ganska litet och kanske inte så mycket att göra men man kan ju ta sig till större städer och relativt smidigt ta sig till Danmark också :)

Svar: Jag är ingen hästtjej så ska undvika tiden när det är horseshow där 😉 Men vill dit och fota. Ja en väns föräldrar bor i närheten och det är svindyrt!!! Tyvärr :(
Ida

elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

Svar: Tack detsamma finis 😍
Ida

Sophia

Hoppas att du hade en bra kväll 😊 Har du varit i Uppsala någon gång? Jah bor där och det är riktigt fint. Rekommenderar att besöka 😊🌸

Svar: Nej Uppsala ligger väldigt långt härifrån tyvärr :( Skulle gärna besöka det nån gång :)
Ida

Anonym

Där har jag vart och sjukt fint att fota! Vi skulle eg åkt dit idag i samband med vår Malmö semester men hann inte. Får bli nästa gång 😀 Sen är Bohuslän svårslaget! Hänger mest runt Lysekil sommartid.

Svar: Åh synd ni inte hann. Ja Bohuslän är underbart! Är där på sommaren en del också :)
Ida

Anonym

Där har jag vart och sjukt fint att fota! Vi skulle eg åkt dit idag i samband med vår Malmö semester men hann inte. Får bli nästa gång 😀 Sen är Bohuslän svårslaget! Hänger mest runt Lysekil sommartid.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress