God fredagkväll på er! Jag har landat hemma i en ekande lägenhet efter en jobbig bilresa i tät dimma. Jag kände att jag behövde komma hem lite. Få distans. Slippa allt prat om mat o träning. Har köpt mig en påse med smågodis som jag ska hugga in på sen UTAN att någon kommenterar att det innehåller socker som inte är bra för oss typ...
Läget med mig har varit nedåt några veckor nu. Första veckan efter jullovet va jag pepp och uppåt och stark. Sedan har humöret dalat. Har ingen lust med nåt, skrattar inte så ofta, orkar inte vara social, drar mig undan och har hemsk ångest över min kropp. Står inte ut! Ändå fortsätter jag att äta såklart. När ska det lätta? När ska jag få lite medvind? Är superstressad över nästa vecka då jag har flera möten inbokade i både Vänersborg, Uddevalla och Göteborg. Samtidigt som vi ska redovisa vårt grupparbete. Klarar inte av så mycket på en gång. Kommer omboka vissa tider för att kunna hantera veckan. Jag orkar knappt ta mig för någonting just nu. Vill bara gråta o sova. Inte ha några tider att passa. Inga måsten. Inga tvång. Bara få vara och känna att det är helt okej. Jag orkar inte längre. Allt gör så förbannat ont. Allt. Och ingen förstår.
Ida

Åh vad gott det ser ut! :)

Svar: Mmmm älskar smågodis 😀
Ida

Anonym

Jag tycker iallafall att du är sjukt bra och duktig! precis som någon annan sa om att vissa bloggar bara snackarmen aldrig kommer till skott så gör du verkligen det du skriver du vet att du måste göra för att komma framåt. Du backar liksom inte även om det är tufft utan du kör på. Fan vilken styrka du besitter! Den mest inspirerande blogg jag läst på länge. Kramar

Svar: Tack så jättemycket! Kul att få nåt positivt ibland 😉 Jag utmanar verkligen o säkert därför jag mår så dåligt psykiskt just nu. Din kommentar peppar mig o gör mig glad 😃❤ Tack
Ida

fia

Btw vilken är din topp tre favorit godis?

Svar: Oj va svårt! Jag älskar choklad i alla former (gärna geisha), sen gott och blandat utom sötlakritsen och kolor av olika slag (lakrits, hallon, rollo, dumle).
Ida

Zyllah

Godis är ju så gått. Vad jobbigt att du har en sämre tid, hoppas det vänder snart!! <3

Svar: Ja det hoppas jag med! Hur har du det? Kram
Ida

Asta

Önskar att jag kunde ge dig en kram.... :-(

Svar: Kraaam ❤❤
Ida

fia

mums! choklad är underbart mumsigt! Men även kakdeg och naturgodis. :D

Svar: Ååå kakdeg!!!!! 😍
Ida

Amanda Jona

KRAM!

Svar: Kram!!!
Ida

Amanda Jona

KRAM!

Tilda Barkselius

Vill bara hoppa genom skärmen och ge dig en kram. Du får en virtuell kram i alla fall <3 <3

Svar: Men åh tack så jättemycket 😊
Ida

AnnaPanna

Det finns kanske inte någon på hemmaplan som förstår. Men jag förstår iallafall. Du är supermodig som ger dig in och kämpar för att bli frisk! Du skulle få jubel och hejarklack istället för alla kommentarer.
Va bra du gjorde som du behövde, hem bort från det. Få nya krafter för att orka kämpa vidare.
Låter klokt att ställa in några möten. Ta det som är viktigast.
Ska hålla tummarna för dig!
Och godis-skålen så supergod ut =)
Kram och kämpa på!

Svar: Tack snälla du! Dina ord värmer ❤ Ja godiset va såå gott 😀 Kramar
Ida

Sara Ekman

Mums med godis, det måste man ju unna sig då och då! :) Snart vänder det och blir bättre! :)

Svar: Ja självklart! Livet utan godis vore trist.. Tack 😀
Ida

Anna

fortsätt kämpa fina du!

Svar: Jag kämpar!
Ida

Ida Lindborg ♡

Kram!!♥

Svar: Kram 😍
Ida

Felicia

mums

Svar: Mmm så gott!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress