24 februari 2017

Fredagsmys

Allmänt

Sitter i soffan hos mamma med två utslagna hundar bredvid mig. Jag och mamma har precis ätit middag tillsammans, en favoriträtt jag önskat ☺ Nu ser vi på spåret och äter choklad. Varit en tuff dag rent mentalt idag men det går inte ut över maten. Jag är starkare än så nu. Jag tänker inte slava under äs längre, hur tufft det än är och hur ont det än gör. Är så stolt över mig själv att jag slipper vara inlagd. Att jag fixar maten och gör framsteg. Att kunna sitta här o äta en maträtt JAG önskat och smaska på choklad som JAG älskar! Visst skriker äs på mig. Hela tiden. Men orkar inte lyssna. Det får fan va nog nu! Hoppas ni har en skön kväll 💙❤
Josefine

ville bara kika in och önska dej en trevlig helg :)

Svar: Sött av dig 😍
Ida

Celine

Låter mysigt!

Svar: Det va det 😃
Ida

rememberthiis.blogg.se

gott :D

Svar: Ja choklad är bäst 😃
Ida

Sophia

Du är så duktig! :D

Svar: Tack!
Ida

CykelStyre

Bra jobbat och rätt inställning! Du ska vara stolt, Ida. Hoppas du får en fin helg och bra avslutning på sportlovet.

Svar: Tack så jättemycket Pär! 😃
Ida

Angelica

Vad stark du är!! Kram

Svar: Åh tack snälla! 😃
Ida

Freja

Vad gott!

Svar: Mmm jätte 😃
Ida

Amanda

Så gott med choklad, den smaken är en av mina favoriter :D

Svar: Ja jag älskar choklad, speciellt med nötter i 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress