4 februari 2017

Down

Allmänt

Har mått fruktansvärt dåligt idag. Va längesen jag va så nere. Varit ensam i hela huset största delen av dagen. Andra har gymmat och ridit. Jag har ifrågasatt hela min existens. Inte känt nån mening med att leva. Allt har varit svart. Gråtit lite och haft en konstant ångest. Sovit mycket. Jobbigt att vara ensam så mycket. Tankarna snurrar på för lpngt och för djupt. Inte bra. Har iaf ätit bra trots allt fast jag mått skit efteråt. Nu ser vi på melodifestivalen och äter godis så känns lite bättre för stunden. Ser ni mellon?
Helena

Ser icke på Mello, uppskattar inte konceptet med alla deltävlingar. Kikar istället på Svensson Svensson 😉
Sänder en hop varma styrkekramar till dig Ida. Var rädd om dig ❤❤

Svar: Svensson Svensson går alltid hem 😃 Va rädd om dig 💜
Ida

AnnaPanna

Kämpa på! Håll ut! <3
Du är så himla bra och förtjänar få må bra med.
Även om du känner dig ensam så finns det många här som tänker på dig. Bra att du vilar, du behöver det! Din dag kommer också när du kan hålla igång som de andra men din kropp behöver andra förutsättningar. Din kropp behöver vila och rehabilitera sig och det tar tid. <3 men det kommer en dag när du kan och VILL göra massa andra saker. Men gör det så mysigt som du bara kan så länge. Se på en bra film. Skriv listor på allt du vill göra när orken och viljan kommer tillbaka. Ofta vet man lite vad man gillat innan.
En stund i taget och glöm inte att andas...

Jag såg inte på mellon. Visste inte att det var förrän jag läste om det på aftonbladet i eftermiddags.
Va det nått att ha?
Styrkekramar från mig <3

Svar: Tack så jättemycket! Va fin du är 😍 Jag myser ofta till det med ljus, gör collage, målar naglarna mm. Listor har jag massvis av haha! Känner mig väldigt ensam i allt detta dock. Men kämpar på!
Jag gillade Ace Wilder som gick till final 😃 Många kramar
Ida

Asta

Hoppas att det känns lite bättre i morgon. När ska du till Korallen nästa gång?

(Kollar inte Mello. Här är det bara pre-games för super-bowl som är i morgon som gäller. Saknar svensk TV.)

Svar: Ska dit nästa vecka ev annars 27e feb.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress