Godmorgon på er! Igår fick jag en trevlig överraskning :-) Fick ett mejl från tidningen Tara att jag vunnit två biobiljetter till filmen " God`s own country". Deltog i en tävling förra veckan men trodde aldrig att jag skulle vinna men det gjorde jag tydligen :-D Sådana småsaker kan verkligen göra min dag. Låter löjligt kanske men för mig ger det guldkant på min vardag som är ganska mörk och trist. Jag tror filmen kan vara bra. Gillar filmer om kärlek och med djupa känslor. Den har även vunnit flera priser så bådar gott!
Så här skriver de om filmen: Bondsonen Johnny tar till sprit och one night stands för att klara av landsbygdens tristess och faderns dåliga humör. När våren kommer med lamning och behov av mer arbetskraft anställer fadern en rumänsk gästarbetare, Gheorghe. Under det intensiva arbetet uppstår passion mellan de två unga männen, och de börjar se möjligheten till en ljusare framtid.
Nathalie

Åh vad roligt!!! Det är ju hur stort som helst att vinna såna där tävlingar 😍 Grattis 😄

Svar: Ja jag tycker det ger lite guldkant på tillvaron :-) Tack!!
Ida

Mia

Vad roligt! Grattis!
Kram Mia

Svar: Tack snälla!!
Ida

Matilda Berlin

Men åhh vad kul!! Stort grattis!! =) Kram <3

Svar: Tack :-) Känns kul!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress