Jag deltog i en tävling av exotic snacks på instagram häromdagen och vann :-) Så himla kul att vinna även om det bara är småsaker eller något man inte ens vill ha haha! Jag vann en påse med jordnötter med havssalt och karamell. Låter spännande :-) Älskar jordnötter och karamell så kan inte bli annat än toppen :-) Har ni testat den?
Idag har jag hängt hos frisören i nästan tre timmar :-o Gjorde folieslingor så är lite ljusare nu (och mycket fattigare). Men inte varit hos frisören på typ tre år så det behövdes verkligen... Annars är jag väldigt orolig för Turbo. Han har inte mått bra på väldigt länge men ändå varit bättre ett tag nu. Men så idag var han på rutinkoll hos veterinären men blev kvar i tre timmar :-( Röntgen, blodprover mm för de såg på honom att han inte mådde bra. Han va uttorkad så fick dropp, hade irriterad magsäck och han varken åt, drack eller va ute igår. Han bara låg i sin bädd och skakade. Lilla hjärtat <3 Gör SÅ ont i mig att se honom må dåligt. Han ska tillbaka till veterinären imorgon igen för nya prover. Må det bli bättre <3
Anonym

Plutten. Hur gammal är turbo?
Fasar för den dagen vår hund blir sjuk.
Man märker att han inte har samma energi som förr.

Svar: Han är 11 eller 12, minns inte haha! Usch jag är så orolig för honom då han mått dåligt under lång tid nu :-(
Ida

Netti Starby

Vad kul att du vann och stort grattis! :-D Kramis

Svar: Tack snälla :-) Kul! Kram
Ida

Ebba

Vad gott det lät! Hoppas hunden kryar på sig stackarn!

Svar: Ja :-) Hoppas jag med <3
Ida

Matilda Berlin

Men åhh vad kul med vinsten!! Grattis!! Kram <3

Svar: Tack :-) Sånt livar upp!
Ida

Camilla

Nej fy är Turbo dålig 😒 vet precis hur det är. Idag är det tre veckor sen jag tog bort Hugo. Det är så tomt här hemma.
Hoppas Turbo kryar på sig 🙏
Kramar

Svar: Jag lider verkligen med dig <3 SÅ hemskt att förlora en så nära vän/husdjur!! Kramar
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress