Glad första advent på er! Hoppas ni haft en mysig dag :)
Själv har jag avnjutit en adventsfika på stan med mamma och köpt några julklappar. Känns skönt att ha det mesta köpt nu. Köper bara en klapp till mamma, syrran, Otto och en liten grej till julklappsspelet för 50 kr. Asså det är fan det BÄSTA på hela julafton tycker jag. Så kul, speciellt om alla går in för det som jag haha 😂 Är verkligen en tävlingsmänniska som HATAR att förlora! Har varit sån sedan jag va barn. Blev fly förbannad när jag förlorade. Kastade spelet i golvet och började skrika och sprang därifrån och va sur resten av dagen... Konstigt att ingen ville spela spel med mig 😂 Är ni dåliga förlorare? Skäms för det men är fortfarande dålig förlorare.
Matilda Berlin

Jag har på riktigt fortfarande inte ätit någon lussekatt =o Skulle köpa en igår, men då var dom slut på varenda ställe jag gick in på. Heeelt sjukt!! Måste ta och få tag i en snart!! Kram <3

Svar: Oj! Ja detta måste du ta tag i snarast ;-) Kram <3
Ida

Anonym

Inget paket till din svåger? 😲 haha nej skämt åsido du har nog köpt till honom med. Skönt att ha allt klart iaf 😊

Svar: Du behöver inte oroa dig för honom :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress