2 augusti 2017

Windowdreams

Allmänt

Jag har alltid varit fascinerad av fönster. Vet inte varför men älskar gamla fönster. Skulle så gärna någon gång få bo i ett hus eller lägenhet som har STORA fönster med charm. Helst fönster jag kan sitta i. Verkar så mysigt att kunna sitta i ett fönster och dricka te och titta ut och fundera på livet. Det ideala vore att ha en sekelskifteslägenhet i stan och en stuga nära naturen. Få det bästa av två världar. Kolla in dessa fönster nedan. Asså wow!!! Gillar ni fönster?
JUNITJEJ

Så vackert!

Svar: Ja verkligen!
Ida

Linnea Kinis

ja fönster gör verkligen mycket! tycker det är häftigt med lite annorlunda fönster, typ runda, halvrunda osv :)

Svar: Ja annorlunda fönster är charmigt 😀
Ida

Anonym

Angående debatten i inlägget folk skrev om tillfrisknande och nocco mm. Håller så med! Det slog mig nu att bloggar jag trott och tyckt varit mot friskhet inte alls är det. Senast nu sallad och nocco till lunch. Alltså vad är grejen?! Drick vanlig dricka om man nu gillar smaken. Och så propoud till mellis. Och lohilo till kvällsmål. Så sjukt att man benämner sig frisk eller nästan frisk. Nej gillar din blogg bättre. Du ger perspektiv och äter av allt. Okej du är inte helt frisk men du skyltar heller inte med det. Dessutom skriver du om andra intressanta saker och visar snygga bilder. You go Girl 😍

Svar: Fattar inte grejen med det. Vissa tror att de är friska eller i recovery men de lever på kalorifri dryck och propuds. Orkar inte bry mig el lägga mig i längre. Så tragiskt. Kul att du gillar min blogg 😍
Ida

ellen

Jag gillar också fönster. Försöker alltid hitta ett fönsterbord när jag är på café/restaurang och har alltid haft mitt köksbord placerat så att jag kan titta ut, är lugnande på något sätt...stor kram och hoppas du vet hur grym jag tycker du är Ida! 💜

Camilla

Jag älskar också fönster 😍 Speciellt stora annorlunda. Det är sällan man ser sånt nuförtiden. Allt ska vara så nytt och modernt. Jag tycker mest om gamla hus då dom har sin charm, men det är väl mer jobb med en sånt såklart. Vi tittar efter hus men det är svårt, vi vill helst bo lite utanför och inte så nära grannar. Sen är priserna så höga idag.
Det är ganska så tufft på hemmaplan, känner att jag behöver ha hjälp och samtal. Hur går det för dig? Har du fått ett datum när dbt börjar? Stor kram ❤️

Svar: Ja "vanliga" fönster är supertrist! Hoppas ni finner ert drömhus 😃
Önskar du får bra hjälp snart så du kan börja leva livet! Jag mår okej. Dbt börjar i slutet av september tror jag. Men individuella samtal i augusti. Kram
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag håller med Ida, ääääälskar fönster!

Svar: Så himla vackert och mysigt!!
Ida

Sandra

Så himla fint, håller med dig, dröm att ha ett sådant fönster!!!!

Svar: Ja eller hur 😃
Ida

Linda

Åh så fina bilder!!

Linda

Åh så fina bilder!!

Svar: Js så skulle man bo...
Ida

Bella

Älskar också stora fönster, så snyggt!

Svar: Ja helt underbart 😀
Ida

icaibloggen

Sv: Tack så mycket, får se hur det går. Är lite känd för att vara känslig för både upptrappning och nertrappning, men det ska gå detta!! :)

Johanna

Ja, såna där fönster man kan sitta i, så fint och drömmigt!☺️✨

Svar: Ja verkligen! Vill ha 😃
Ida

Felicia Holmgren

Så himla fint :)

Svar: Js drömmen 😃
Ida

ellen

Jag gillar också fönster. Försöker alltid hitta ett fönsterbord på caféer och restauranger och har mitt köksbord vid fönstret så jag kan sitta och titta ut, känns rofyllt på något vis...kram!

Svar: Ja fönsterbord är ett måste 😉
Ida

corneliaeriksson.blogg.se

Stora fönster är så himla fint, speciellt när de är djupa!

Svar: Ja precis 😊 Underbart!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress