Igår var jag sjukt trött efter en dag i Vänersborg. Var första gången jag hade samtal med min terapeut där. Vi har en "comitment-fas" nu i början och sen är det tänkt att jag börjar med gruppterapi i slutet av september. Är väldigt orolig över gruppen då jag lätt påverkas av andras känslor och tankar. Men hoppas det kommer bli bra. Är väldigt nöjd med min terapeut iaf :) Eller jag vet ju egentligen inte hur det kommer kännas mellan oss när vi väl börjar jobba men just nu känns det bra. 
 
 
Ser fram emot terpin. Jag vill utvecklas. Lära mig nya saker. Hitta nya verktyg att använda. Bli starkare. Jobba bort tvång. Börja tycka om mig själv bättre. Sätta gränser. Med mera... 
 
Tar mycket energi att köra dit och hem två dagar i veckan dock. Blir typ 16 mil varje gång så 32 mil i veckan 😮 Blir jävligt dyrt med bensin. Det är detta som stressar mig mest! Ekonomin. Hur ska det gå ihop? 
Hembakt bröd med smör och massa ost!!!! 
Nu ska jag mysa ner mig framför Idol med levande ljus och kvällsmat. Ser ni på Idol eller har ni tröttnat på det? Jag ser mest för att Bagge är tillbaka i juryn 😉 älskar honom 😍
Camilla

Skönt att det kändes bra 👍
Du kan inte få någon typ av bensinersättning? Eller kallelse att åka gratis buss/tåg? Det får jag när jag åker till Falun, dock gäller det bara buss.
Jag tittar på idol 😊 Så bra.
Kramar

Svar: Hur får man kallelse att åka gratis buss? Vem ska man prata med om det? Kramis
Ida

Lars Gustafsson

Ja det var lång väg
Ja jag är 67 och älskar Idol. Har följt det sedan start. Då vann AGNES från ja just Vänersborg

Svar: Va kul 😃 Ja just det! Gått bra för Agnes :)
Ida

A M

Vad bra att det kändes så! <3 Har tyvärr inte haft någon tid att titta på det i år, tråkigt nog.. Det brukar ju vara kul! :D

A M

Vad bra att det kändes så! <3 Har tyvärr inte haft någon tid att titta på det i år, tråkigt nog.. Det brukar ju vara kul! :D

Svar: Ja det va skönt :) Det är lite underhållande faktiskt :)
Ida

Josefina

Landstinget brukar ha blanketter för reseersättning i samband med resor som omfattar vårdtillfällen :)

Svar: Ska kolla detta. Tack!
Ida

Camilla

Jag får kallelse av min psykolog. Du får höra med hon du har samtal med. Kram

Svar: En kallelse för gratis buss till o från behandlingen asså? Ska kolla detta! Kram
Ida

Tove

Fin blogg, hoppas du får en grym dag :)

Svar: Tack! Detsamma till dig :)
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att det känns bra hittills :) Hoppas det kommer hjälpa dig på vägen <3

Svar: Ja det hoppas jag med!
Ida

Johanna Utterberg

Vad skönt att det känns bra :)

Svar: Ja 😃
Ida

Helena

Skönt att det gick bra ❤️❤️❤️
En nyfiken fråga bara, vad är det för bröd? Det ser ju så gott ut 😍😍😍 kramar

Svar: Ja det kändes bra men har ju inte kommit igång än. Ett bröd jag slängde ihop av det jag hade hemma. Kram 😍
Ida

Amandaa

Så skönt att du kände dig så nöjd och att det känns så bra <3

Svar: Ja jag hoppas det blir bra framöver ocå :)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress