1 augusti 2017

Gungeligung!

Allmänt

Känner så enormt mycket att jag inte vet var jag ska börja? Känner inspiration, motivation, ilska mot ätstörningen, frustration, hopp, hopplöshet... ja jag kan fortsätta länge till. Är så jävla klar med min ätstörning känner jag. Finns INGET mer att hämta där. Men det betyder inte att allt går som en dans men jag vill inte vara en del av den världen längre. Vill inte förknippas med ätstörningar. Det är inte JAG!
Idag har vi umgåtts över fyra generationer. Mormor kom till mamma (flera år sedan senast) och då passade jag och min syster och Otto på att hälsa på samtidigt. Rätt häftigt att sitta runt fikabordet och vara fyra generationer. Otto som snart lär sig gå och mormor som knappt orkar gå. Livet är magiskt. Det går fort. Vi fikade på bullar, mina chokladrutor med nötter och skånepepparkakor (tjocka pepparkakor som man äter med ost på). Såå gott!! Älskar skånepepparkakor med lagrad ost :) Mums! Har ni ätit det någon gång? Dom hembakta smakar inte så äckligt som de man köper. Dom gillar jag inte alls. Efter fikat gick vi till en lekplats nära mammas hus. Där fick Otto gunga och åka rutschkana. Oj va han älskade att gunga 😃 Underbart att höra hans skratt!! Varit en fin dag. Tack för den ❤
Linda

Gud så gott!

Svar: Mmm det satt fint ;)
Ida

Louise

Bra inställning! 😊 Jättefina bilder 😊

Svar: Tack 😃
Ida

Linda

Men åh, du verkar ha haft en mysig dag!
Svar: Ja festen var lyckad verkligen så det känns roligt. Men åh:( Vad säger du? Nä så är det väl men jag har inte jättemånga vänner men de vänner jag har är riktiga vänner. Så hellre kvalité framför kvantitet.

Svar: Absolut hellre få riktigt nära vänner än många ytliga.
Ida

Bella

Åh vad mysigt det låter!

Svar: Ja det va det :)
Ida

Ida

Åh vad gott :)

Svar: Mmm fika är gott :)
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att du är så cool som ba: FUCK ANOREXIA. Jag förstår att det är mycket djupare än så, men så sjukt coolt att skriva som du skriver <3

Svar: Asså TACK SÅ JÄTTEMYCKET Julia!!! Behövde höra detta. ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress