Är du tillsammans med någon? Nej
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Nej det tror jag inte... Eller jo kanske..
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Via sms är inte så nice
Hur många namn finns det på din hångellista? Räknar inte ;) 

Har du
a) Varit otrogen? Ja... inget jag är stolt över :/ 
b) Blivit bedragen? Tror det. Va räknas som bedragen egentligen? 
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Nej
d) Hånglat med en pojkväns kompis?  Nej
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Haha nej! 
f) Legat med två personer på en kväll? Japp 😮
g) Lite gossip vill vi ha… Har du hånglat upp nån celebrity? Har inte ens mött nån celebrity nån gång 😦
h) Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Oja 😉

Okej, nu kommer det farliga frågor…
Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? Asså... nej det kan jag inte berätta...
Och när rök den där oskulden egentligen? Ganska sent eftersom jag varit sjuk och instängd på behandlingshem under hela min tonårstid typ. Men va över 10 år sedan iaf.
Gjort en ”One night in Paris”? Vad menas med det? 
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj? Nej haha!
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Jajjemän haha 😂
Varit fler än två i sänghalmen..? Räknas det om min hund va med? (Inte i själva akten asså 😂) Kanske inte just fler än två i sängen men på andra ställen. 
Konstigaste plats du sexat på? Haha "sexat" på 😂 Säger ni så? Konstig plats vet jag inte men i en vassdunge på stranden eller i en bastu kanske. 
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan?  Bara svenskar. 

När hade du sex senast? I förrgår 🙊
Finns det nakenkort på dig? Ja...
Har du haft ett one-night-stand? Eh.. mjoo typ
Har du blivit påkommen när du haft sex? Ja.. 😶
Kommit på några andra ha sex? vilka isf? Ja. Ett okänt par utomhus...
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel? Typ 8 år uppåt
Vad tänder du på? Humor, muskler, kunskap, blicken och självsäkerhet
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest? Två typ

Vågar du svara på samma lista? 😉
Pernilla

Nopp, det vågar hon inte..... YOU GO! :D

Svar: Haha jag kanske va föör öppen här 😉
Ida

Netti Starby

Oj vilken vågad lista och jag skulle inte våga. Men det var kul att läsa dina svar! :-D Kramis

Svar: Haha ingen som vågar 😂 Kanske är jag för obrydd? 😮
Ida

A M

Faktiskt kul att läsa sånt här, kul att du vågar dela med dig!
ps. Va gärna med på veckans blogg! <3 http://nouw.com/alicemalmstrom/veckans-blogg-31012611 ​
Kram

Svar: Jag älskar såna listor haha! Kul att bjuda på sig 😉
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress