Har inte mått så bra idag. Varit så extremt trött och väldigt nedstämd. Skulle åkt med mamma till Ulricehamn idag och bara strosa runt och käka gott men jag orkade inte följa med :( Somnat sittandes typ. Fattar inte varför jag är så trött? Hatar det då jag alltid bli mer nedstämd då också. Idag har jag haft väldigt mörka tankar men kan inte berätta för mamma eller syrran för dom blir så oroliga då och vill inte dom ska va det. Hoppas må bättre snart. Har tagit en varm dusch och nu sitter jag ihopkrupen i soffan med min fleecefilt runt mig, tänt ljus och äter choklad. Det är viktigt att ta hand om sig själv och göra sånt man mår bra av, speciellt då man mår dåligt. Förr skulle jag skippat maten eller straffat mig när jag mådde dåligt men idag gör jag inte det. Inget blir bättre för att man slår på sig själv. Oavsett hur pissigt jag mår så har jag bestämt mig för att fortsätta framåt. Att ta hand om mig själv. Att välja livet. Det är något jag kämpar med dagligen. Det räcker tyvärr inte att bestämma sig EN gång utan man måste bestämma VARJE DAG! Vad gör ni för er själva när ni mår dåligt?
elin

Du är så fin och i bland måste man bara stanna upp och ta hand om sig själv , har också varit lite sådär i dag!<3

Svar: Tack snälla! Ja att ta hand om sig själv är såå viktigt men många är bättre på att ta hand om andra framför sig själv. Hoppas du får en fin dag. Kram
Ida

Jelly

Det låter så bra att du tar hand om dig själv <3 Inte enkelt men det går. Hoppas det blir bättre! Kram

Svar: Nej enkelt är det INTE då jag är ovan vid att va snäll mot mig själv. Men får öva. Kram
Ida

Sophia

Du är så fin och stark! Fortsätt kämpa ❤

Svar: Tack snälla!
Ida

Ninna

Motion hjälper alltid; promenad ute, gym, gympa, zumba, yoga vad som helst fysiskt fungerar för mig. Inte bli liggande på soffan. Har kaninen i famnen, tänker/listar ut bra saker i livet jag tycker om och har just nu(för det finns alltid något)tacksamhetsdagbok. är introvert, vill vara ensam och inte dela med någon mig fungerar inte tex. ringa till mamma.

Svar: Bra att du hittat sånt du mår bra av!
Ida

Anonym

Bra jobbat att du tar hand om dig själv när du mår dåligt! Det är inte det lättaste, att göra valet om och om igen, men du är värd det. Vi är hjältar som kämpar på! Kram

Svar: Nej det är verkligen inte lätt. Tar massa energi! Kämpa på du med! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress