13 april 2017

skärtorsdag

Allmänt

Hej! Vad har ni för er denna skärtorsdag? (varför heter det egentligen skärtorsdag?). Jag har bara ätit en smarrig frukost och läst tidningen än så länge. Sitter länge och njuter av frukosten på morgonen 😊 Ska göra en skoluppgift och ev åka till lägenheten och fixa lite senare. Tar verkligen emot att åka dit då den ger mig hemsk ångest. Vill inte bo där fast den är tom nu. Bor hos mamma och hundarna istället. Det känns inte som min lägenhet längre. Luktar fortfarande rök efter den första hyresgästen och det är småskavanker överallt och ommöblerat. Behöver fixa till så den känns som min igen men har inte haft ork eller lust. Så trist! Ibland vill jag bara sälja den faktiskt.
Mitt mående är sådär. Behöver göra fler förändringar men är svårt då jag går i skolan. Är dock bara en dryg månad kvar tills det är sommarlov. Jag pratade med vuxenpsykiatrin i Vänersborg igår. Jag har fått en tid för bedömning av DBT. Hoppas dom anser att jag kan bli hjälpt av det och att kön inte är alltför lång. Funderar annars på att bo hos syrran, hennes sambo och Otto en del i sommar och få stöd. Men vet inte om dom vill det eller om det är en smart idé då jag vill att hon ska va min syster och ingen behandlare... Blir så skev relation då. Va iaf där igår och hälsade på. Oj va Otto växt!!! En klump på åtta kilo med ett humör som heter duga 😂 Haha! Mysigt va det ändå 😀 Ha en underbar dag och ta hand om er 💛
Anonym

Hoppas du får dbt! Så himla bra är det så ta emot det om du får chansen 😃❤️

Svar: Velat ha det länge men inte funnits plats... Varit flera års kö. Tar såklart emot hjälp om jag erbjuds!
Ida

elin

Åh vilka sötnosar! Hoppas du får en riktigt bra påsk ,kramis<3

Svar: Ja verkligen 😊 Glad påsk!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress