Känner mig heeelt slut!! Visar inte utåt hur jag mår innerst inne. Vill vara glad och sprallig och social som jag egentligen är. Men just nu är jag full av ångest och extremt trött. Trött på att behöva kämpa varje sekund. Haft samtal med min lärare/coach idag och vi kom fram till en bra lösning ang tiden som är kvar här. Vill orka vara här men hälsan måste gå först. Jag mår verkligen inte bra. Kanske svårt för andra att förstå det eftersom jag är så bra på att dölja det. Men detta handlar om MIG och jag och min lärare och läkare vet hur illa det faktiskt är just nu. Jag är helt slut!
F

Stor kram!

Svar: Stor kram!!
Ida

ellen

Kramar i massor<3

ellen

Kramar i massor<3

Svar: Kramar ❤
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Känner igen det där :/ Skickar massor av nätkärlek till dig <3

Svar: Kärlek till dig ❤
Ida

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram! <3

Svar: KRAM!!!!
Ida

Anonym

Någonstans läste jag att du är sjukpensionär? Innebär det att du aldrig kommer att ha ett arbete? Det måste vara oerhört förödande för självkänslan och själv skulle jag aldrig vilja stiga upp ur sängen mer om jag visste att min framtid såg ut så.. Hur handskas du med det faktumet? En arbetsplats är ju en social plats där du träffar människor, gör nytta, kommer ut i det friska livet och kanske träffar vänner och kanske den stora kärleken t o m! Det måste vara mörkt i din värld, MEN det finns ljusglimtar och just nu får du fokusera på de små små stegen för att komma framåt. Känner du att du gör framsteg? Du verkar äta mer, vilket är super! Men hänger psyket med riktigt? Det är liksom "deppigt" när man läser och du borde fått mer hjälp, om man jämför med i somras när jag började läsa ❤️

Anonym

Någonstans läste jag att du är sjukpensionär? Innebär det att du aldrig kommer att ha ett arbete? Det måste vara oerhört förödande för självkänslan och själv skulle jag aldrig vilja stiga upp ur sängen mer om jag visste att min framtid såg ut så.. Hur handskas du med det faktumet? En arbetsplats är ju en social plats där du träffar människor, gör nytta, kommer ut i det friska livet och kanske träffar vänner och kanske den stora kärleken t o m! Det måste vara mörkt i din värld, MEN det finns ljusglimtar och just nu får du fokusera på de små små stegen för att komma framåt. Känner du att du gör framsteg? Du verkar äta mer, vilket är super! Men hänger psyket med riktigt? Det är liksom "deppigt" när man läser och du borde fått mer hjälp, om man jämför med i somras när jag började läsa ❤️

Hemljuvligahem

Skickar över en stor bamse kram här.

Kram/Linda

Svar: Bamsekram!!
Ida

Katta

Massor med kramar!

Svar: Kramar tillbaka ❤
Ida

Sara, 31 år Stockholm [email protected]

Så tråkigt att läsa :( Skickar massor med kramar <3

Svar: Massa tack!!!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress