Jag och mamma tog med oss hundarna till Kinnekulle häromdagen för att få lite miljöombyte. Så tråkigt att alltid gå samma promenadslinga med hundarna jämt. Så vackert där! Ramslöken är som spädast nu innan den börjar blomma. Får inte plocka ramslöken där eftersom det är ett naturreservat men ramslök är helt underbart gott :-) I soppa, pesto, bröd, kryddsmör mm. Har ni ätit ramslök någon gång? Våren är iaf underbar även om det känns som den nu tagit en paus. Skulle kunna tillbringa hela dagen på alla fyra och fota det som kommer i min väg! Mår verkligen så otroligt bra när jag fotar! Glömmer allt och ångesten försvinner. Avslutar denna påskafton med dumle och korsord. Orkar inget annat. Puss och glad påsk på er mina små kycklingar 🐥
Jenny

Så fina bilder! Jag är också hemma i soffan ikväll och äter chokladägg. Ta hand om dig! Kram

Svar: Tack snälla! Låter som en skön kväll 😃 Kram
Ida

Karin B

Vilka vackra bilder!

Svar: Tusen tack 😍
Ida

Anita

Såå fint :D

Svar: Visst är det 😃
Ida

elin

Hej finis! Har precis dragit i gång en tävling där du kan vinna en länkning inför ett x-antal läsare , har du kanske lust att vara med?
Direktlänk till inlägget : http://www.devote.se/johnssons/taevlingsdax-30755608#comments
Och om inte ha en fortsatt bra dag , kramis<3

Svar: Hej! Tack för tipset ☺
Ida

Mirre - Sweetwords

Oh så härligt

Svar: Ja jag älskar den platsen ☺
Ida

Elin

vad mysigt!!

Svar: Ja det va det 😊
Ida

CykelStyre

Magiska bilder, som alltid! :-)

Svar: Åh tack 😃😃
Ida

Tilda Barkselius

Härligt att fotografi gör att du mår så bra!

Svar: Ja underbart 😊
Ida

Hemljuvligahem

Wow vilken skog och så fina bilder. Vi brukar oxå gå i skogen med våra vovsingar och längtar redan dit igen när man ser såna här fina bilder. Det e ju nåt speciellt med att promenera i skogen tycker jag iallafall, lukt, dåvt och helt underbart avkopplande.
Kram på dig ☺

Svar: Ja det va helt underbart ☺ Hundpromenader är fantastiskt!! Stor kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress