10 september 2016

Trevlig överraskning!

Allmänt

När jag käkat lunch så blev jag sugen på något gott och sött. Blir alltid det efter maten 😉 Letade i frysen och hittade en trevlig överraskning, nämligen en påse med bananmuffins 😃 Lycka! Så nu blir det muffins och kaffe innan jag drar till x. Gillar ni banankaka/muffins? Jag älskar det! Så saftigt och gott!
ochlivet

Jag gillar banan som det är men har väääldigt svårt för banan som smaksättning av nån anledning. Och banan i mat, det är kanske det värsta påhittet nånsin haha... men muffins är ju gott hursom! Hoppas du får en fin helg och kan slappna av lite ♡

Svar: Jag gillar inte banan i mat heller. Varm banan är ingen hit men i muffins blir det sjukt gitt 😊 Tack! Hoppas du får en skön söndag! Kram
Ida

Jannica

Älskar typ ALLA muffins!!!!!!! Så gott, MUMS :D

Svar: Samma här! Så himla gott 😊
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress