18 september 2016

Spontanäta

Allmänt

Gjorde nyss nåt jag tycker är jättejobbigt. Eller äs tycker det. Låg massa kexchoklad på bordet i tv-rummet här på internatet och jag blev såå sugen! Frågade vems det va och om jag fick ta en. Tog en och åt. Njöt men det kändes konstigt. Hade redan ätit och dessutom ätit godis både fre och lö och tidigare idag. Men fuck you anorexia!!!! Nu blir det sängen för känner mig småsjuk. Värk i hela kroppen och halsont. Godnatt!
Camilla

Du är grym Ida 👊 Släng ångeste i väggen! Känns det inte bra att fått en tid i Göteborg på en riktig ätstörningsenhet?

Krya på dig och hoppas att du inte vaknar upp sjuk. Kraam

Svar: Tack för ditt stöd! Jo det känns bra men vet inte om jag kan åka till gbg varje vecka härifrån. Är väldigt långt :(
Stor kram
Ida

Rebecca

Du är så himla grym! Så sjukt stark och du inspirerar massor! Kram

Svar: Åh tack så jättemycket! 😘
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress