Hej kära vänner! Nu ska jag be er om en tjänst. Har kommit till final i en fototävling som avslutas 20:e oktober. Skickade in bidrag till mittfrimärke på instagram. En tävling som postnord har. Fotona kan bli frimärken 2017. Över 20 000 bidrag skickades in och nu är det bara några kvar i final varav ett är mitt. Känns så himla kul 😃 Fatta va häftigt om mitt foto blir ett frimärke! Behöver er hjälp nu. Gå in på www.mittfrimarke.se och rösta på mitt bidrag som är Dalboån här i Färgelanda! Be alla ni känner att rösta på mig. Vore såå kul att vinna!!! Tack på förhand!
Camilla

Såklart har jag röstat på dig 😘 Håller tummar och tår.

Svar: Tusen tack 😍
Ida

Elin

TACK så mycket för din kommentar på "vägen till frihet" sluta INTE gå emot anorexin, och fortsätt kämpa för att få den hjälp DU vill ha!!!
Kram

Svar: Jag fortsätter kämpa. Varit sjuk 17 år nu o är såå less. Hur blev du fri? Kram
Ida

Nathalie

Röstat <3

Svar: Tusen tack vännen!
Ida

Sara

Självklart!! Heja!! <3

Svar: Tack så jättemycket!
Ida

Jennie

Självklart röstar jag på dig. Vilket roligt kvitto på att du är superduktig påfotografering.

Svar: Tack snälla! Ja det känns jättebra!
Ida

Elin

Stort tack för din kommentar på "vägen till frihet"
Kram

Svar: Varsågod 😊
Ida

Asta

Klart!

Svar: Tack 😃
Ida

Elin

Svårt att säga exakt vad som gjorde att jag blev frisk, en kombination av många saker tror jag men du får gärna maila till mig om precis vad som helst(lättare skriva mer i mail)
Kram

Svar: Tack! Gäller att bestämma sig och ge ALLT! Är du helt frisk nu?
Ida

Cykel Styre

Nu har jag röstat på dig fyra gånger. Hoppas det blir ett frimärke!
Men tänk om du tagit något av allt det fina du tagit under höst, vinter och vår. Bilder med motljus och fukt, is och alla färger du brukar få med. Du är grym på att plåta!
Kram

Svar: Tack så jättemycket! Allt passar inte som frimärke då dom inte vill ha med massa detaljer på. Men håller med om att jag tagit bättre foton!
Ida

Elin

Ja, jag är helt frisk 😊 Sen betyder inte det att jag alltid älskar min kropp precis, men det finns nog ingen som gör.
Kram

Svar: Nej alla har nog problem med nåt på sig själv. Men skönt du kommit såpass långt du gjort ❤
Ida

Malin

RÖSTAT! :D

Svar: TACK 😃😃
Ida

Linda

Nu har jag också röstat på dig. Vilken fin bild,tycker den passar som frimärke!😊

Svar: Tack snälla!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress