13 september 2016

Kämpigt!

Allmänt

Jag har det väldigt kämpigt just nu. Mina tankar är inte snälla mot mig. Jag kämpar mot dom och det tar energi. Många förstår nog inte HUR mycket energi det tar... Att enbart sköta mina måltider är ett heltidsjobb för mig. Till råga på det så ska jag hänga med på lektionerna och allt socialt. Känner mig extremt trött. Varit nära svimma idag. Dessutom varit galet varmt ute. Typ 26 grader! Jag längtar faktiskt tills det blir höst på riktigt så man kan andas igen och känna frisk luft och få rosor på kinderna. Mår inte bra av denna värme.
Sen har jag en sak som jag inte kan sluta tänka på. Det går bara inte! Kan inte säga vad det är och förmodligen är dey inget ens... Ska försöka släppa det. Snart har halva veckan redan gått och snart ska jag till Korallen. Nervös! Får se om jag åker hem efter det eller om jag stannar här över helgen. Är så trött! Skulle behöva sova ut och inte ha någrs tider alls att passa. Men klockan är nu ställd på sju då det nalkas frukost halv åtta. Godnatt på er och dröm sött 😊
Kajsa-Stina

Jag förstår verkligen vad du menar. Att hela tiden brottas med tusen tankar gällande allting egentligen tar enormt mycket kraft ifrån en och gör en verkligen slutkörd. Att sedan kämpa sig igenom måltider och kroppsångest gör inte saken ett dugg lättare samt din fokusering med att hinna med på lektionerna och snappa upp viktig information. Jag förstår du blir trött men du gör det bra som ändå kämpar på vännen och jag ser upp till dig. Kramar ❤️

Svar: Tack! Kämpa på du med och våga ge allt nu. Inget blir bättre av att skjuta på det. Kram
Ida

Helena

Tänker på dig <3

Svar: Kram fina du ❤
Ida

Futtur

Kämpa på! En anställning ligger ju tämligen långt borta som jag kan se det. Puss

Svar: Tack! Jag kämpar på och hoppas det blir lite lättare snart. Kram!
Ida

Rebecca

Pressa dig inte för hårt fina du! Du kämpar på så bra. Många kramar <3

Svar: Tack snälla du! Du kämpar också på bra 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress