Godmorgon från Lidköping! Japp, jag drog hem igår efter skolan. Kände att jag verkligen ville träffa Otto idag så ska till Uddevalla nästa fredag istället och då kanske någon kan följa med mig dit som stöd också så det känns bra :) Ska som sagt åka och hälsa på Otto i eftermiddag! Ska bli såå kul ❤ Han är fortfarande väldigt liten och skör och har sond men han är iaf hemma nu. Alla kläder är för stora ännu, även dom alldra minsta. Han är så mager! Hoppas han börjar amma bättre snart så han börjar växa och bli starkare. Längtar efter att få vara barnvakt. Annars känns det ganska tomt och ensamt att vara hemma. Har ingen att snacka med vid frukosten, inga att skratta med och dra dåliga skämt med ;) Vår humor på internatet är fan sjuk haha! I love it! Men är även skönt att kunna äta i lugn och ro, slippa tidspress och kunna gå naken 😉
Anonym

Skönt att du träffa dit systers barn. Nyter tiden med honom. Men jag tycker de är synd att du flyttade tiden på ätstörningenheten. Du ska sätta dig i fokus. Och när du skrev redan att du är så trött och har problem med matten ska du sätter dig i fokus. Lycka till och kämpa vidare

Svar: Ja det kanske va lite dumt men vill verkligen träffa min systerson! Pratat med Korallen idag om ny tid :) Kram
Ida

Anonym

Vad är det för ålder på de som går på skolan? Vad är det ni läser? Kan du inte berätta lite om det?:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress